Gasztroélmények éve cikkek
Másfél millió kalória Észak-Magyarországon
Magyarország legmagasabb hegyvidékét a vidéki vendégszeretet, a mátrai hangulatok, a kiváló borok és ételek jellemzik. Ezt fedeztük fel a Magyar Turizmus Zrt. Észak-Magyarországi Regionális Marketing Igazgatósága és a Gyöngyös-Mátra TDM Szervezet közös szervezésű útjában.
A jó öreg lebbencsleves esete a molekuláris gasztronómiával
Észak-Alföldön eddig is komoly hagyománya volt a helyi terményekre és fogásokra épülő gasztronómiai rendezvényeknek. Idén - a „Gasztroélmények Éve” keretén belül - még hangsúlyosabb szerephez jutnak a régió különleges ízei.
Torkoskodással indul a Gasztroélmények éve
A Gasztroélmények éve 2016 programsorozat első állomása a Torkos Csütörtök lesz február 11-én, amelyhez eddig 600 étterem csatlakozott - mondta el a Magyar Turizmus (MT) Zrt. vezérigazgatója hétfőn az M1 aktuális csatornán.
Beköszöntött a Gasztroélmények Éve
Már a tavaly novemberben beharangozott nemzeti marketingterv nyitóeseményére, idén februárra előhúzták a szervezők a pakliból az első Jolly Jokert…
Nem fogja kitalálni, honnan érkezik a legtöbb külföldi vendég az Észak-Alföldre
Mielőtt a címben feltett kérdésre válaszolnánk, elmondjuk, hogy fantasztikus évet zárhat turisztikai szempontból az Észak-Alföld.
Logópályázatot írtak ki a Torkos Csütörtökre
2016 a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében a Gasztroélmények Éve lesz. Nem is lehetne a tematikus évnek méltóbb kezdőeseménye, mint a tizenegyedik születésnapját ünneplő Torkos Csütörtök, amely új arculattal büszkélkedhet majd. És hogy milyen lesz ez az arculat? Azt Önökre bízzuk! A Magyar Turizmus Zrt. ezúttal meghirdeti Torkos Csütörtök kreatív logópályázatát, amelyre december 15-ig várjuk a pályaműveket.
Az MT Zrt. új marketingstratégiája: 2016 a Gasztroélmények Éve
A Magyar Turizmus Zrt. jövő évi marketingtervének két legfőbb prioritását ismertette a társaság vezérigazgatója a hagyományos Országos Tourinform Találkozón Budapesten, november 17-én. A Danubius Hotel Arena szállodában tartott szakmai konferencián dr. Faragó Péter tájékoztatást adott a Gasztroélmények Éve koncepció egyes részleteiről, valamint a GINOP európai uniós forrásból tervezett országmarketing-tevékenységről is. A vezérigazgató elmondta: az ország valamennyi turisztikai régióját képviselő több mint 120 Tourinform iroda munkájának is az eredménye, hogy folytatódott a magyarországi turizmus kiegyensúlyozott bővülése: idén is minden turisztikai régióban nőtt a vendégforgalom Magyarországon. A társaság – mint helyi pontjaira – kiemelten épít a Tourinform irodákra a jövő évi akciók megvalósítása során egyaránt – tette hozzá.