Smart-osodnak a magyar konyhák 

A GfK Hungária átfogó kutatásban mérte fel ismét a hazai étkezési és főzési szokásokat valamint újdonságként a konyhatechnológiához kapcsolódó attitűdöket.

Merre halad a magyar digitális fogyasztó?  

A GfK Hungária átfogó kutatásban mérte fel a hazai digitális fogyasztó online térben való viselkedési és vásárlási szokásait. A tanulmány legfontosabb megállapításai felölelik az online vásárlást, az infokommunikációs eszközök használatát, az internet használatát és a digitális pénzügyek területét. A trendek egyértelműen igazodnak a világban zajló változásokhoz, mégis megállapítható, hogy vannak érdekességek, melyek inkább a térségünkre jellemzőek. – áll a GfK Digital Connected Consumer 2018 tanulmányában, melynek során 1500 főt kérdeztek meg online, a 15 - 59 korosztályban, akik legalább heti rendszerességgel interneteznek.

Évente 330 milliárd forintot költünk zöldségre és gyümölcsre 

A hazai háztartások évente 165 kg zöldséget és 89 kg gyümölcsöt vásárolnak, évente több mint 330 milliárd forint értékben, melynek felét a piacokon szerzik be, derül ki a Gfk Hungária friss kutatásából.
A hitelkártya népszerűbb a nők körében

A hitelkártya népszerűbb a nők körében 

A lakosság körében egyre népszerűbb a hitelkártya. Átmeneti csökkenés után az elmúlt két évben ismét nőtt a hitelkártyával rendelkezők köre, és változás állt be a nemek arányát tekintve is - olvasható a GfK Hungária pénzügypiaci felmérésében.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!