Álláshirdetés a Jófogáson? Miért is ne?

Álláshirdetés a Jófogáson? Miért is ne? 

A küszöbön lévő csúcsszezon miatt a kékgalléros álláshirdetésekben meghatározó Jófogás kielemezte az ekkortájt trendszerűen legnépszerűbb Vendéglátás, idegenforgalom álláskategóriát. A portál adatai alapján az látható, hogy idén nemcsak az átlagos bruttó bér, hanem a pályakezdőknek szóló hirdetések száma is megnőtt. A megállapításokat a Jófogás felkérésére iparági szakértőként Kovács László, a Magyar Vendéglátók Ipartestületének elnöke kommentálta - tájékoztatta lapunkat a társaság. 

Vendéglátás: béremeléssel az elvándorlás ellen 

A kékgalléros álláshirdetésekben piacvezető Jófogás átnézte a felkínált vendéglátóipari pozíciók alakulását, továbbá 75 vendéglátós szakembert is megkérdezett a kilátásokról. Van, aki szerint 2-3 évbe is telhet, míg a szektor a járvány előtti szinten tud működni, a képzett munkaerőt pedig elsősorban béremelésekkel próbálják visszacsábítani, miközben az sem ritka, hogy egy állásra ötvenszeres a túljelentkezés - tájékoztatta lapunkat az apróhirdetési portál.
Nagy sikere lenne a környezetbarát strand-felszereléseknek

Nagy sikere lenne a környezetbarát strand-felszereléseknek 

Tízből kilenc magyar internetező szívesen venné, ha a strandokon elérhetőek lennének környezetbarát eszközök (pl. kulacsok, poharak, táskák), 45%-uk pedig akár fizetne is ezekért – derül ki a Jófogás környezettudatos strandolási szokásokat vizsgáló online felméréséből. A kérdésekre összesen 14 422 felhasználó adott választ.

Megvannak 2013 legjobb reklámjai 

Laptársunk, a kreativ.hu a közelmúltban szavazásra bocsátotta az év legjobb, legkreatívabb, legviccesebbnek talált reklámmegoldásait. Az olvasókat megkérték, döntsenek arról, melyek voltak 2013 legjobb reklámjai.

Facebook-alkalmazás a Jófogás.hu-tól 

Facebook-alkalmazást készített a Jófogás.hu apróhirdetési oldal, amely a közlemény szerint segít építeni az eladó-vásárló közötti bizalmat, könnyíti a böngészést, valamint új célcsoportokat is megszólít az oldal számára.

Új marketingvezető a Jófogásnál 

Július elejétől Lunczner Ádám irányítja a Schibsted médiacsoport hazai érdekeltségébe tartozó Jófogás.hu apróhirdetési oldal teljes marketingtevékenységét. A vezető felel a marketingkommunikációs csapat irányítása mellett a hosszú távú stratégia kialakításáért, végrehajtásáért, valamint a potenciális e-kereskedelmi együttműködések kialakításáért.  
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!