Segal Viktor kávéhoz párosítja az ételeket 

Mindennapjainkba erősen beágyazódott a kávé fogyasztási kultúra. A Nespresso által végzett kutatások szerint a népesség 82 százaléka kávézik. Magyarországon a legtöbben egy jó eszpresszóra esküsznek, ugyanis a válaszadók 45 százaléka ezt jelölte meg kedvencként, a kávéfogyasztók közel fele meg is cukrozza, 36% pedig tejet is ad hozzá, 7% tejszínnel fehéríti, 18 százalék édesítőszert használ és csupán a megkérdezettek 20 százaléka issza tisztán, feketén. A második legkedveltebb kávé típus a lungo, vagyis hosszú kávé, amit a megkérdezettek 18 százaléka fogyaszt, majd a népszerűségi listán a 20 milliliteres ristretto, szerepel. Az esti és a késő délután kivételével tulajdonképpen bármely napszakban szívesen iszunk egy-egy csésze feketét: reggel, délelőtt, ebéd után és délután is. Sokan ragaszkodnak a jól bevált eszpresszóhoz, vannak azonban, akik napszaknak, vagy évszaknak megfelelően másfajta kávé alapú italt készítenek – derült ki a Nespresso megbízásából a Nielsen által 2012-ben készített, fogyasztói szokásokat vizsgáló Usage & Attitude kutatásból.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!