KutatóCentrum cikkek
Egyre több magyar használja a képmegosztó oldalakat
A tavalyi évhez képest az Instagram, a Pinterest és a Viber tudott még több regisztráltat toborozni, az Instagram esetében a tagokon belül az oldalt látogató felhasználók aránya is nőtt – derült ki a Kutatócentrum Social Media Report 2016 kutatásából. Nem tudott bővülni a Microsoft által felvásárolt LinkedIn, a diplomások számára ugyanakkor még mindig ez az egyik legvonzóbb felület.
Utazásokat és különleges élményeket nyernek legszívesebben az emberek
Átalakult az emberek motiválhatósága: a családosoknál ma már az utazásra váltható ajándékutalványok, míg a fiatalok körében a különleges élmények a legvonzóbb nyeremények. A Kutatócentrum felmérése szerint a három legnépszerűbb program a gokartozás, kalandpálya és lövészet. A Feldoboxszal kötött együttműködésnek köszönhetően a piackutató áprilistól többek között ilyen programokkal motiválja válaszadóit.
Legtöbbünk márciusban már tudja, hol fog nyaralni
Az utazni szándékozó magyarok többsége márciusban már nekifogott a nyaralás megtervezésének: öt válaszadóból négy már eldöntötte, hogy megy-e idén nyaralni, és konkrét elképzeléssel is rendelkezik leendő úti céljáról - derül ki a KutatóCentrum által végzett internetes felmérésből.
Kit zavar a „reklámzaj”?
A tévénézőknek mindössze 30 százaléka szokta végigülni a reklámblokkot, elsősorban a nők és az idősebbek – derült ki a KutatóCentrum és a Marketing&Media közös felméréséből. A kutatás arra is rámutatott, hogy ugyan az új médiatörvényben (le)szabályozták a tévéreklámok hangerejét, a többség szerint ezzel nem csökkent a reklámok figyelemfelkeltő hatása.
Nem mondunk le a nyaralásról
A tavalyi évhez hasonlóan alakulnak a magyarok nyaralási tervei, derül ki a KutatóCentrum és a Marketing&Media közös felméréséből.