Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia 2030 cikkek
Magyarország évi 50 millió vendégéjszakát céloz meg 2030-ra
Az elmúlt két évben rendkívüli nehézségekkel kellett szembenéznie a turisztikai szakmának. Részben ez adta az alapot a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia 2030 (NTS 2030) újragondolásához, amelyet a Magyar Turisztikai Ügynökség a szakmai szervezetek és a történelmi egyházak bevonásával végzett.
Kerékpársporttal a turizmus duzzasztásáért
Mit tehet hozzá a kerékpáros turizmus a turizmus stratégiához (NTS)? Kiderült a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) és a Magyar Kerékpáros Szövetség sajtóbeszélgetésén.
Megújítja külpiaci tevékenységét az MTÜ
Megújítja külpiaci tevékenységét a Magyar Turisztikai Ügynökség -adta hírül az MTI. A Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia 2030 dokumentum által meghatározott 12 legfontosabb küldőpiacra fókuszálnak, januártól két küldőpiacra, az észak-amerikai és a német területekre neveztek ki országspecialistákat.