Milyen eszközökön tévézik a lakosság? 

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2014 őszén a magyar tévés háztartások több mint 70 százalékában volt digitális vétel, és közel 3,5 millió háztartás fizetett elő tévészolgáltatásra Magyarországon. Az IPTV elterjedtsége 10 százalék feletti.

Naponta 86 reklámot néztünk meg tavaly 

2014-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 49 percet töltött a tévékészülékek előtt, három perccel többet, mint egy évvel korábban. Az egy főre jutó napi reklámnézési idő 26 perc volt, ami alatt egy személy átlagosan 86 darab televíziós reklámot látott - derül ki a Nielsen Közönségmérés tavalyi évről szóló jelentéséből. 

Naponta 86 reklámot néztünk meg tavaly 

2014-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 49 percet töltött a tévékészülékek előtt, három perccel többet, mint egy évvel korábban. Az egy főre jutó napi reklámnézési idő 26 perc volt, ami alatt egy személy átlagosan 86 darab televíziós reklámot látott - derül ki a Nielsen Közönségmérés tavalyi évről szóló jelentéséből. 
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!