Három új szolgáltatás segíti az Airbnb házigazdákat

Három új szolgáltatás segíti az Airbnb házigazdákat 

Annak érdekében, hogy magánszálláshelyüket még könnyebben találják meg a szállást keresők, valamint könnyű és biztonságos módon adhassák ki ingatlanjukat.  
Megújulnak a kabinok és az ételkínálat az Air France-nál

Megújulnak a kabinok és az ételkínálat az Air France-nál 

Az utazási élmény további javítása érdekében felújítja mind a 12 Boeing 777-300-as fedélzetét az Air France, a business osztályra a legújabb, suite kialakítású ülések kerülnek. Az ételkínálat az eddigieknél fenntarthatóbb lesz - tájékoztatta lapunkat a légitársaság.

Új automatikus utasfelvétel a Wizz Airnél 

A Wizz Air, Európa legzöldebb* és Kelet-Közép-Európa legnagyobb diszkont légitársasága új szolgáltatást vezetett be: az automatikus utasfelvétel lehetővé teszi, hogy az utasok 50 órával az indulás előtt automatikusan megkapják beszállókártyáikat. Az innováció elsősorban azoknak szól, akik a foglalás után már nem kívánnak a beszállókártyákkal foglalkozni.
Telekocsi szolgáltatást indít a Flixbus

Telekocsi szolgáltatást indít a Flixbus 

A FlixMobility globális mobilitási szolgáltató a FlixBus és FlixTrain márkák mellett FlixCar néven elindította telekocsi-szolgáltatását december 17-én Franciaországban. Az új termék ingyenes, a FlixBus meglévő távolsági buszhálózatát egészíti ki.

Új Hahn Air szolgáltatás 

A Hahn Air rendszerhez codshare alapon H1 járatszám alatt foglalható és Hahn Air okmányon kiadható repülőjegyek után bevezetésre került az X1 járatszám. A Hahn Air új codeshare partnerei esetében számos légitársaság jegyei már X1 járatszám alatt foglalhatók, ezzel is bővítve a HR okmányon a GDS-ben kiadható légitársaságok számát.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!