Belföldi kampány cikkek
Új hűségprogramját reklámkampánnyal támogatja a szállásfoglaló portál
Májusban indította el a Szallas.hu új hűségprogramját - erre erősít rá a mostani reklámkampány. A reklám kreatív koncepciójáért A Hatodik Szék felelt, amit Szelei Dóra, a reklám rendezője és Csillag Marcell, az operatőr együtt dolgoztak ki. A főszereplők az anya-lánya színész páros, Tallós Rita és Barbinek Paula, derül ki ezzel kapcsolatos, legújabb közleményükből.
Így csábítja az osztrák főváros a belföldi turistákat
Markus Grießler a bécsi gazdasági kamara (WKO) turisztikai tagozatának elnöke nagyon jó kezdeményezésnek tartja a belföldi turisták fővárosba csábítását ösztönző, idén június végéig tartó, „Éld át a fővárosod!” mottó alatt futó forgalomélénkítő akciót.
A magyar lakosságnak reklámozza Budapestet az MTÜ
A budapesti turizmus népszerűsítése érdekében kampányt indít a Magyar Turisztikai Ügynökség, melynek keretein belül különleges perspektívából mutatják meg a fővárost. Budapest a magyaroknak is mindig tud újat mutatni, tele van felfedezésre váró élménnyel, amelyek miatt a magyar családoknak is érdemes útra kelni. A kampány azt üzeni: Budapest visszavár, ez a nyár sem múlhat el élmények nélkül.
Folytatódik az MTÜ belföldi kampánysorozata
„Búcsúztasd pihenéssel az őszt” címmel folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata, amely a gazdag, őszi kulturális és kulináris programkínálat mellett ezúttal a sokszínű hazai feltöltődési lehetőségeket mutatja be. Magyarország fürdőhely kínálata rendkívül sokszínű,és minden évszakban nagyszerű lehetőséget nyújt a kikapcsolódásra. Az MTÜ az őszi-téli időszakban többek között azzal segíti az utazást tervezőket, hogy egy online térképre helyezte a hazai gyógy- és élményfürdőket, megkönnyítve az utazási döntések meghozatalát.
Indul az MTÜ új belföldi kampánya
Károlyi-kastély, Szigligeti vár, Fertő tó, Esterházy-kastély, Zemplén Kalandpark – néhány helyszín azok közül, amelyeket a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) népszerűsít legújabb, belföldi kampányában.