Mint írják, a nyári kampány célja a portál új hűségprogramjának bemutatása és népszerűsítése.
A hűségprogram bevezetésére médiaköltésünk jelentős részét fordítjuk. Szerettük volna a hűségprogramot a versenytársaktól egyértelműen különböző, frappáns módon becsomagolni
- mondta Pardi Dorina, a szállásfoglaló portál marketingvezetője.
A reklámfilm koncepciójának kitalálásakor kihívást jelentett az alkotók számára, hogy hogyan hívják fel a magyar utazóközönség figyelmét a programra, miközben sokan már más hűségprogramok tagjai. A Hű! névválasztása meghökkentő:
Az volt a célunk, hogy a portál hűségprogramjának a nevét tegyük emlékezetessé, szórakoztató módon. Ehhez hoztuk a főszereplőnket, egy logopédus karaktert, aki kvázi megtanítja az embereket hűűűzni – hiszen mostantól ez a szó egybe fog forrni a kedvezményes nyaralásokkal, szállásfoglalással
– tette hozzá Takács András szövegíró.
Az anya-lánya kapcsolat különleges dinamikát kölcsönöz a kampánynak, ahol a humor is megjelenik. A kampány rendezője, Szelei Dóra és Csillag Marcell operatőr együttes kreatív látásmódja és innovatív ötletei teszik különlegessé ezt a kampányt. A díszletet Artim Rebeka tervezte és a Layer Stúdió kivitelezte, a forgatásra a Hűvösvölgyben került sor.