Indul az MTÜ új belföldi kampánya

Károlyi-kastély, Szigligeti vár, Fertő tó, Esterházy-kastély, Zemplén Kalandpark – néhány helyszín azok közül, amelyeket a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) népszerűsít legújabb, belföldi kampányában.

A kampány célja, hogy bemutassa: Magyarország minden évszakban többet tartogat annál, mint amennyi a fotókba belefér, így a nyári főszezonban is számos rejtett kincset és programlehetőséget kínál a belföldi utazóknak. „Hazánk kulturális és aktív programkínálata nagyon sokszínű, a lehetőség csak karnyújtásnyira van, hogy rácsodálkozzunk az ország sokszínűségére, a hazai vendégszeretetre.” – mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója.

Az MTÜ új kampánya azt szeretné elérni, hogy az utazást tervezők gondolják újra belföldi nyaralásukat, és keressenek fel eddig kevéssé ismert helyeket, próbáljanak ki új programokat, hiszen Magyarország sokkal izgalmasabb, sokkal többet tartogat annál, mint azt sokan gondolják. A Magyar Turisztikai Ügynökség országos, desztináció alapú kommunikációs kampányai sorában a mostani immár a negyedik belföldi forgalomélénkítő kezdeményezés. Ezúttal három térség: a Balaton, a Sopron-Fertő és a Tokaj-Nyírség-Felső Tisza látnivalóit, kulturális attrakcióit, aktív kikapcsolódási lehetőségeit ajánlja az utazók figyelmébe. Az MTÜ együttműködik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével, a kampányhoz csatlakozott szállodák és vendéglátóhelyek „Helló Nyár!” néven speciális ajánlatot kínálnak a látogatóknak 2018. május 15. és augusztus 20. között. Az ajánlatok a nyári időszakban elérhető árkedvezményeket, kedvezményes szolgáltatásokat és/vagy többletszolgáltatásokat tartalmaznak. Az MTÜ a partnerek listáját a www.hellomagyarorszag.hu oldalon teszi közzé.

Az MTÜ kiemelten népszerűsíti a csatlakozott partnereket és átfogó, 360 fokos integrált kommunikációs kampányt folytat: a klasszikus médiaeszközök (például televízió, rádió, közterületi és sajtómegjelenések) mellett hangsúlyos szerepet kapnak a digitális kommunikációs megoldások (például mobilos chat alkalmazásban használható virtuális matricák, ún. sticker pack), emellett közösségi média aktivitásokat és influenszerek bevonását tervezi annak érdekében, hogy minél többen kapjanak kedvet a nyári felfedezéshez és kikapcsolódáshoz.

A kisfilm elérhető a www.hellomagyarorszag.hu weboldalon, ahol részletes információk találhatóak az egyes desztinációk élménykínálatáról, programlehetőségeiről. A Magyar Turisztikai Ügynökség a belföldi forgalomélénkítő kampánnyal párhuzamosan a regionális országokban népszerűsíti Magyarország vidéki desztinációit. A kiemelt küldőpiacokon pedig a „Spice of Europe” kampánnyal Budapest népszerűsítésére fókuszál az Ügynökség.

Forrás: Turizmus Online


Jön a Társasjátékok Éjszakája

Jön a Társasjátékok Éjszakája 

Június 7-én országszerte számos egyedi programmal várják a társasjáték-rajongókat.
Múzeumok Éjszakáján ezt a helyszínt ne hagyja ki!

Múzeumok Éjszakáján ezt a helyszínt ne hagyja ki! 

Ugyanis annyira különleges és sosem látogatható – ha most kitárul a kapuja, érdemes felkeresni.
Aranyáron kelnek el művei világszerte – most alkotásai a Városligetben láthatók

Aranyáron kelnek el művei világszerte – most alkotásai a Városligetben láthatók 

Világsiker után hazai premier: a festő, akit London, New York és Hongkong is ünnepel.
Jön a tatai korhű török fesztivál

Jön a tatai korhű török fesztivál 

Látványos hadijátékok színhelye lesz a pünkösdi hétvégén a tatai Öreg-tó partja.
Állandó áramlásban – kortárs horvát képzőművészeti kiállítás az Andrássy úton

Állandó áramlásban – kortárs horvát képzőművészeti kiállítás az Andrássy úton 

Keveset tudunk a kortárs horvát képzőművészetről, pedig a kultúra is fontos vonzereje lehetne annak az országnak, amely egyébként a magyar turisták legkedveltebb külföldi úti célja.
Hamarosan Belvárosi Kutyafesztivál

Hamarosan Belvárosi Kutyafesztivál 

Családi programokkal hívják fel a figyelmet a felelős kutyatartásra és az árva állatok örökbefogadására a Belvárosi Kutyafesztiválon szombaton Budapesten, az Olimpia Parkban.
Pünkösdi szezonnyitó esemény Siófokon

Pünkösdi szezonnyitó esemény Siófokon 

Az eseményen az is kiderül, hogy melyek lettek Siófok város borai 2025-ben.
Élő hagyományok és közösségek a Skanzenben

Élő hagyományok és közösségek a Skanzenben 

2025. június 8–9-én, vasárnap és hétfőn, immár 14. alkalommal rendezi meg a szentendrei Szabadtéri Néprajzi Múzeum a Pünkösdi Örökség Ünnepet.
Már közel nyolcezer nevezés a hétvégi ALDI Női Futógálára

Már közel nyolcezer nevezés a hétvégi ALDI Női Futógálára 

És még nem zárult le a nevezési határidő.
Művészet, design, dizájnerek: mit mutat a kreatívipar legújabb felmérése?

Művészet, design, dizájnerek: mit mutat a kreatívipar legújabb felmérése? 

A teljes magyar divat-, design-, szépség-, valamint játékipari szektort érintő, átfogó felmérést kezdeményez a Magyar Divat & Design Ügynökség.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.