Indul az MTÜ új belföldi kampánya

Károlyi-kastély, Szigligeti vár, Fertő tó, Esterházy-kastély, Zemplén Kalandpark – néhány helyszín azok közül, amelyeket a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) népszerűsít legújabb, belföldi kampányában.

A kampány célja, hogy bemutassa: Magyarország minden évszakban többet tartogat annál, mint amennyi a fotókba belefér, így a nyári főszezonban is számos rejtett kincset és programlehetőséget kínál a belföldi utazóknak. „Hazánk kulturális és aktív programkínálata nagyon sokszínű, a lehetőség csak karnyújtásnyira van, hogy rácsodálkozzunk az ország sokszínűségére, a hazai vendégszeretetre.” – mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója.

Az MTÜ új kampánya azt szeretné elérni, hogy az utazást tervezők gondolják újra belföldi nyaralásukat, és keressenek fel eddig kevéssé ismert helyeket, próbáljanak ki új programokat, hiszen Magyarország sokkal izgalmasabb, sokkal többet tartogat annál, mint azt sokan gondolják. A Magyar Turisztikai Ügynökség országos, desztináció alapú kommunikációs kampányai sorában a mostani immár a negyedik belföldi forgalomélénkítő kezdeményezés. Ezúttal három térség: a Balaton, a Sopron-Fertő és a Tokaj-Nyírség-Felső Tisza látnivalóit, kulturális attrakcióit, aktív kikapcsolódási lehetőségeit ajánlja az utazók figyelmébe. Az MTÜ együttműködik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével, a kampányhoz csatlakozott szállodák és vendéglátóhelyek „Helló Nyár!” néven speciális ajánlatot kínálnak a látogatóknak 2018. május 15. és augusztus 20. között. Az ajánlatok a nyári időszakban elérhető árkedvezményeket, kedvezményes szolgáltatásokat és/vagy többletszolgáltatásokat tartalmaznak. Az MTÜ a partnerek listáját a www.hellomagyarorszag.hu oldalon teszi közzé.

Az MTÜ kiemelten népszerűsíti a csatlakozott partnereket és átfogó, 360 fokos integrált kommunikációs kampányt folytat: a klasszikus médiaeszközök (például televízió, rádió, közterületi és sajtómegjelenések) mellett hangsúlyos szerepet kapnak a digitális kommunikációs megoldások (például mobilos chat alkalmazásban használható virtuális matricák, ún. sticker pack), emellett közösségi média aktivitásokat és influenszerek bevonását tervezi annak érdekében, hogy minél többen kapjanak kedvet a nyári felfedezéshez és kikapcsolódáshoz.

A kisfilm elérhető a www.hellomagyarorszag.hu weboldalon, ahol részletes információk találhatóak az egyes desztinációk élménykínálatáról, programlehetőségeiről. A Magyar Turisztikai Ügynökség a belföldi forgalomélénkítő kampánnyal párhuzamosan a regionális országokban népszerűsíti Magyarország vidéki desztinációit. A kiemelt küldőpiacokon pedig a „Spice of Europe” kampánnyal Budapest népszerűsítésére fókuszál az Ügynökség.

Forrás: Turizmus Online


Búcsúzik a kisgyerekes anyukák kedvenc kávézója

Búcsúzik a kisgyerekes anyukák kedvenc kávézója  

A hetedik kerületi Csányi utcában található népszerű HelloAnyu nem pusztán kávézó volt, hanem egy hiánypótló közösségi tér.
  Merész és modern: megnyílt a POP&ROLL Art Gallery legújabb kiállítása

Merész és modern: megnyílt a POP&ROLL Art Gallery legújabb kiállítása 

A KEEP SMILING kiállítás szeptember 13-tól november 10-ig ingyenesen megtekinthető a város szívében.
Dreher-születésnap - ikonikus helyszínen

Dreher-születésnap - ikonikus helyszínen 

Felújított relikviákkal, sörtörténeti AI-időutazásos kisfilmmel, id. Dreher Antal kalandjait bemutató társasjátékkal és kedvezményes tárlatvezetésekkel ünnepli fennállásának 45. évfordulóját a Dreher Sörmúzeum.
Megdöbbentő tény egyik legszennyezettebb hazai vizünkről

Megdöbbentő tény egyik legszennyezettebb hazai vizünkről 

Osztrák vizsgálatok szerint a Duna évente 530–1500 tonna mikroműanyagot szállít.
Itt a lista a képzőművészeti vásár idei résztvevőiről

Itt a lista a képzőművészeti vásár idei résztvevőiről 

12 európai galéria egymillió euró értékben hoz kortárs műalkotásokat.
Izgalmas enteriőrök és vadiúj dizájntrendek az idei S/ALON Budapesten

Izgalmas enteriőrök és vadiúj dizájntrendek az idei S/ALON Budapesten 

A szeptember minden lakberendezés iránt rajongó számára izgalmas élményhétvégét tartogat.
Szlovák zarándokturisták özöne várható a hétvégi csapnivaló időben

Szlovák zarándokturisták özöne várható a hétvégi csapnivaló időben 

Minden évben közel 1500 szlovák és magyar hívő érkezik Magyarország katolikus nemzeti kegyhelyére, Mátraverebély-Szentkútra.
MTÜ: magyar sikerek az Európai Virágos Városok és Falvak idei versenyén

MTÜ: magyar sikerek az Európai Virágos Városok és Falvak idei versenyén 

A tájékoztatás szerint a virágos városok és falvak idei európai versenyén összesen 7 ország 11 települése vett részt.
Turisztikai kitüntetés az artistának

Turisztikai kitüntetés az artistának 

Különleges elismerésben részesült Ifj. Richter József, a Magyar Nemzeti Cirkusz igazgatója, amelyet kivételesen nem cirkuszművészeti teljesítményéért, hanem az ország egyetlen autós szafari parkjának vezetéséért ítéltek oda.

Interjú

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.
Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén

Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén 

A Klasszis TopDesign 2024 verseny egyik zsűritagja, Ariana Grüll a tavalyi versennyel kapcsolatos tapasztalatairól mesélt, és arról, hogy mit vár az idei pályaművektől.