Bkv bérlet cikkek
Egyre drágább a BKV jegy
Táblázatot közölt a BKV az elmúlt évek jegy és bérletár változásairól. 2007 óta minden tarifa emelkedett a vállalatnál, de tavaly a bérletek ára valamelyest csökkent. A válság előtti időszaknál továbbra is drágább a BKV.
Elkezdte a BKK a hőpapíros bérlet bevezetését
Keddtől fokozatosan bevezeti a Budapesti Közlekedési Központ az ügyfélszolgálatokon és a jegypénztáraknál a helyszíni, hőpapírra történő jegy- és bérletnyomtatást.
Hamarosan csak személyazonosító igazolvánnyal lehet BKK-bérletet venni
Az új jegykiadó automatákból már csak így válthatunk bérletet.
Reszkessetek bliccelők!
Jelentősen javította az ellenőrzés hatékonyságát, illetve a menetdíj- és pótdíjbevételek növekedését is eredményezte, hogy a BKK 2011 elejétől a Budapest Főváros Közterület-felügyelettel együttműködve a közterület-felügyelőket is bevonta a jegy- és bérletellenőrzésbe. A jegyellenőrzés hatékonyságát segítő közterület-felügyelői létszám 2013. január 1-jétől tovább bővül, közölte lapunkkal a BKK.
Nem kell jövőre bérletigazolvány
Januártól egyszerűbb lesz a bérlethasználat a BKK járatain.
Vigyázzon, 10 évente új bérletigazolvány kell!
A fővárosi tömegközlekedésben használatos bérletigazolványok tíz évig érvényesek, így lejártukkor azokat új igazolványra kell cserélni. A BKK jegyellenőrei a jövőben is fokozott figyelmet fordítanak a bérletigazolványok érvényességének ellenőrzésére, ugyanakkor enyhülnek a lejárt igazolvánnyal közlekedőkkel szembeni korábbi intézkedések: a jegyellenőrök mostantól először csak figyelmeztetnek, és pótdíjazásra csak akkor kerül sor, ha a figyelmeztetést követő 8 napon belül nem cseréli ki az utas a lejárt bérletigazolványt.
Nőttek a jegyeladások, csökkent a bliccelés
Idén januárban többen utaztak tömegközlekedéssel, mint 2011 januárjában és nőtt a jegyet vagy bérletet vásárlók száma is, illetve jelentősek javultak az eredmények a bliccelés elleni küzdelemben is. A BKK és a BKV intézkedései, a közterület-felügyelők bevonása, a tarifastruktúra változásai és a 2011-ben és 2012-ben is befagyasztott árszint nyomán 1 milliárd forinttal nőttek a tömegközlekedés bevételei.