A Ryanair megszüntetné a papír alapú reptéri utasfelvételt

A Ryanair megszüntetné a papír alapú reptéri utasfelvételt 

Az utasok nagy része már most is a weboldalon vagy az applikáción keresztül jelentkezik be.
Automatikus check-in rendszer a Lufthansától

Automatikus check-in rendszer a Lufthansától 

Az AirlineCheckins.com ingyenesen és automatikusan elvégzi a check-in folyamatot a világ több mint 100 légitársaságának járataira. 

10 új check-in pult a 2B Terminálon 

Tízzel több check-in pult áll rendelkezésre nyári utazási szezonban a 2B Terminálon és jelentősen bővült az indulási csarnok utasforgalmi területe. A bővítést az utasforgalom dinamikus növekedése indokolta: májusig 14,5 %-kal volt több utas, mint tavaly, a légitársaságok pedig mintegy kéttucat új járatot jelentettek be az idei évre, aminek a fele már el is indult.
Közvetlen fizetést támogató kártyaterminálokat telepít a Lufthansa

Közvetlen fizetést támogató kártyaterminálokat telepít a Lufthansa 

2017 júniusától az utasok az Amadeus Airport Pay szolgáltatással fizethetnek a kiegészítő szolgáltatásokért bejelentkezéskor. 

Egy bőrönd kalandjai a becsekkolástól az úti célig 

Most megtudhatja, mi történik a csomagjával, miután feladta azt a repülőgépre.
Indul a modernizált Check-in 1 Bécsben

Indul a modernizált Check-in 1 Bécsben 

A modernizált Check-in 1 2013. január 9-én megkezdi a működését, ahol ezentúl az airberlin és NIKI járatok kezelése is zajlik. A légitársaságok a Check-in 2-ről költöznek át a Check-in 1A-ra.

Drive-in check-in Amsterdamban 

A repülőterek zsúfoltsága különösen a nyári turisztikai főszezonban jelentős probléma, melynek megoldására a világon mindenütt megoldásokat keresnek.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!