Ahogy az a 444.hu cikkéből kiderül, O'Leary azt mondta, hogy az utasaik 60 százaléka már most is a Ryanair weboldalán vagy applikáción keresztül jelentkezik be. A várakozások szerint ez az arány az év végére 80 százalékra fog emelkedni. Hozzátette, már dolgoznak azon, hogy május 1-jétől minden az alkalmazáson keresztül történjen.
O'Leary szerint az utasoknak nem kell aggódniuk amiatt, hogy mi van, ha a mobileszközökkel technikai probléma adódik, mert a beszállókártyák szükség esetén a kapunál továbbra is elérhetőek lesznek.
„Vannak arra is kidolgozott eljárások, ha az utas telefonja lemerül, vagy nem sikerül a kód beolvasása, vagy nem fér hozzá valamiért a foglalási információkhoz”
- olvasható a cikkben.
Az egyelőre nem derült ki, hogy mi lesz azokkal, akik nem rendelkeznek okostelefonnal, internethozzáféréssal, vagy kellő tudás hiányában nem tudják elvégezni a becsekkolás folyamatát...