A fiatalok online vásárolnak

A fiatalok online vásárolnak 

A GWI a Publicis Groupe Hungary közreműködésével története során először közölt eredményeket a magyar piacon működő e-kereskedelmi platformok használatáról és a vonatkozó vásárlói szokásokról. A felmérésből kiderült, hogy a 18-25 éves, Z generációs korcsoport a legintenzívebb e-kereskedelmi felhasználó, a teljes lakosságon belül pedig a telekommunikációs és elektronikai szektorokban a legmeghatározóbb az online jelenlét.
Belép a netes vásárlás piacára a Viber

Belép a netes vásárlás piacára a Viber 

Az új funkció lehetővé teszi a csevegésen belül vásárlást, egyben a vállalat első lépését jelenti a teljes körű szolgáltatásokat biztosító mobilplatformmá válás felé.

Elindult a Bónusz Brigád mobilverziója 

Elindult a Bónusz Brigád mobilra optimalizált weboldala. 

Európa sereghajtói a magyar KKV-k 

A gazdasági eredmények és a fogyasztói bizalom javítása érdekében fogtak össze az üzleti oldal képviselői és a fogyasztóvédők, hogy segítsék a magyar kis- és középvállalatokat az elektronikus kereskedelem területén.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!