E-kereskedelelem cikkek
A fiatalok online vásárolnak
A GWI a Publicis Groupe Hungary közreműködésével története során először közölt eredményeket a magyar piacon működő e-kereskedelmi platformok használatáról és a vonatkozó vásárlói szokásokról. A felmérésből kiderült, hogy a 18-25 éves, Z generációs korcsoport a legintenzívebb e-kereskedelmi felhasználó, a teljes lakosságon belül pedig a telekommunikációs és elektronikai szektorokban a legmeghatározóbb az online jelenlét.
Belép a netes vásárlás piacára a Viber
Az új funkció lehetővé teszi a csevegésen belül vásárlást, egyben a vállalat első lépését jelenti a teljes körű szolgáltatásokat biztosító mobilplatformmá válás felé.
Elindult a Bónusz Brigád mobilverziója
Elindult a Bónusz Brigád mobilra optimalizált weboldala.
Európa sereghajtói a magyar KKV-k
A gazdasági eredmények és a fogyasztói bizalom javítása érdekében fogtak össze az üzleti oldal képviselői és a fogyasztóvédők, hogy segítsék a magyar kis- és középvállalatokat az elektronikus kereskedelem területén.