Új reklámfilm a tokaji borokról

Új reklámfilm a tokaji borokról 

Magyarország bor- és gasztronómiai kultúrája, adottságai, a sokszínű kínálat nagyszerű alapot biztosítanak a turizmus számára. A bor és gasztronómia szerves része Magyarország arculatának és kommunikálni kívánt erősségeinek. A Magyar Turizmus Zrt. következő hároméves stratégiája szerint a magyar turisztikai célpontok, a magyar gasztronómia és a magyar agrártermékek közös népszerűsítése a célravezető. Az észak-amerikai piacon és Kanadában generált média-megjelenések és a tokaji borról készült új reklámfilm hatékonyan szolgálják ezeket a célkitűzéseket.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!