Új reklámfilm a tokaji borokról

Magyarország bor- és gasztronómiai kultúrája, adottságai, a sokszínű kínálat nagyszerű alapot biztosítanak a turizmus számára. A bor és gasztronómia szerves része Magyarország arculatának és kommunikálni kívánt erősségeinek. A Magyar Turizmus Zrt. következő hároméves stratégiája szerint a magyar turisztikai célpontok, a magyar gasztronómia és a magyar agrártermékek közös népszerűsítése a célravezető. Az észak-amerikai piacon és Kanadában generált média-megjelenések és a tokaji borról készült új reklámfilm hatékonyan szolgálják ezeket a célkitűzéseket.

A világ következő nyolc „nagy" borrégiójáról ír a tekintélyes Bloomberg Business on-line, első helyen kiemelve a Tokaji borrégiót. A Magyar Turizmus Zrt. New York-i képviselete tavaly vette fel a kapcsolatot a Bloomberg társasággal. A 73 országban, 192 helyszínen 15 500 alkalmazottat foglalkoztató vállalat több mint 320 ezer előfizetőnek szolgáltat valós idejű pénzügyi információkat a világon. A Bloomberg News hírügynökség napi 5000 híre több mint 60 országba jut el, a Bloomberg Televíziós hálózat 340 millió otthonban érhető el világszerte, a Bloomberg Markets Magazin terjesztési példányszáma 375 ezer, a Bloomberg Businessweek-é pedig 980 ezer. A Bloomberg.com és Businessweek.com oldalakat több 24 millióan látogatják havonta. A Tokaji borrégió kiemelt megjelentetése tehát rendkívüli hírértékkel bír ezen az oldalon. A magyar borral, és a tokaji borvidékkel a Bloomberg Pursuits Magazine is foglalkozik a közeljövőben.

Szintén a tokaji borokat népszerűsíti az az angol nyelvű film, amely olyan neves pincészetek és vendéglátóhelyek összefogásával készült, mint az Első Mádi Borház, a Szent Tamás Pincészet, a Szepsy Pince, a Patrícius Borház, a Gusteau Kulináris Élményműhely, az Anyukám Mondta Étterem és az Andrássy Rezidencia. A Youtube videómegosztó portálon közzétett film három pillérre épül: a borvidék legmegbízhatóbb, kimagasló minőségű borkészítés mellett elkötelezett borászatainak és legjobb borainak/borkülönlegességeinek bemutatása; a helyi gasztronómia: hagyományos és kevésbé hagyományos magyar ételek tokaji borokkal történő párosítása; valamint történelmi, kulturális látványosságok és szabadidős programok. Terjesztését különböző hazai és észak-amerikai on-line felületeken, valamint kanadai és amerikai gasztronómiai csatornákon tervezik. A promócióba a Magyar Turizmus Zrt. New York-i képviselete is bekapcsolódik a saját csatornái segítségével. Az 1 perces rövidfilm mellett készült egy hosszabb, egy 26 perces verzió is.

A fiatal és középkorú, képzett borfogyasztó réteg megszólításával a Magyar Turizmus Zrt. célja, hogy a borfogyasztás összekapcsolódjon az utazással. A gasztronómiai és borfesztiválok meglátogatása ma már önálló utazási motiváció is lehet.

Forrás: Magyar Turizmus Zrt.

Forrás: Vendég&Hotel Online


Újra több ezer Mikulás fut majd Budapesten

Újra több ezer Mikulás fut majd Budapesten 

Elkezdődött a Mikulásfutások szezonja, a világ nagyvárosai, például Tokió, Liverpool, Stockholm, Las Vegas, vagy éppen a svájci főváros után két hét múlva Budapestre is megérkezik a piros jelmezes futóverseny.
River Diva – a Duna legújabb sztárja letette névjegyét

River Diva – a Duna legújabb sztárja letette névjegyét 

Már a vizet járja a főváros legújabb rendezvényhajója, a River Diva.
Klasszis TopDesign 2024: a zsűri már döntött, de a közönség még szavazhat!

Klasszis TopDesign 2024: a zsűri már döntött, de a közönség még szavazhat!  

Lehet, hogy az Ön szavazata dönti el, melyik szálloda vagy vendéglátóegység kapja a rangos közönségdíjat az idei döntőbe került pályázók közül.
Nyíregyháza és Hidvégardó – egyvalami közös bennük

Nyíregyháza és Hidvégardó – egyvalami közös bennük 

Megvannak a Virágos Magyarország verseny idei győztesei.
MUISZ tájékoztatás a módosított kormányrendeletről

MUISZ tájékoztatás a módosított kormányrendeletről 

Módosult a 472/2017. (XII.28.) Korm. rendelet, ami a következő kötelezettségeket rója az utazási vállalkozásokra:
Sokszínű világzenei fesztivál Budapesten

Sokszínű világzenei fesztivál Budapesten 

A főváros legnagyobb világzenei fesztiválját, a Bartók Tavasz Nemzetközi Művészeti Hetek keretében megvalósuló Budapest Ritmot ismét megrendezik.
Megvan, melyik lett az év fája

Megvan, melyik lett az év fája 

Az idei jelöltek a kecskefűz, a korai juhar és a rezgő nyár voltak.
A videóművészet Rembrandtja Magyarországon

A videóművészet Rembrandtja Magyarországon 

Magyarországon első alkalommal nyílik a kortárs videóművészet világhírű alkotójának, Bill Violának önálló kiállítása.
Leleplezték Munkácsy Mihály eddig ismeretlen művét

Leleplezték Munkácsy Mihály eddig ismeretlen művét 

Ausztráliából hozta haza a Virág Judit Galéria, a Madame Tussauds Budapestben mutatták be a csodálatos portrét.
Máté Bence az év madárfotósa

Máté Bence az év madárfotósa 

A második fordulóba került képek összesen 170 különböző madárfajt örökítettek meg.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.