Új reklámfilm a tokaji borokról

Magyarország bor- és gasztronómiai kultúrája, adottságai, a sokszínű kínálat nagyszerű alapot biztosítanak a turizmus számára. A bor és gasztronómia szerves része Magyarország arculatának és kommunikálni kívánt erősségeinek. A Magyar Turizmus Zrt. következő hároméves stratégiája szerint a magyar turisztikai célpontok, a magyar gasztronómia és a magyar agrártermékek közös népszerűsítése a célravezető. Az észak-amerikai piacon és Kanadában generált média-megjelenések és a tokaji borról készült új reklámfilm hatékonyan szolgálják ezeket a célkitűzéseket.

A világ következő nyolc „nagy" borrégiójáról ír a tekintélyes Bloomberg Business on-line, első helyen kiemelve a Tokaji borrégiót. A Magyar Turizmus Zrt. New York-i képviselete tavaly vette fel a kapcsolatot a Bloomberg társasággal. A 73 országban, 192 helyszínen 15 500 alkalmazottat foglalkoztató vállalat több mint 320 ezer előfizetőnek szolgáltat valós idejű pénzügyi információkat a világon. A Bloomberg News hírügynökség napi 5000 híre több mint 60 országba jut el, a Bloomberg Televíziós hálózat 340 millió otthonban érhető el világszerte, a Bloomberg Markets Magazin terjesztési példányszáma 375 ezer, a Bloomberg Businessweek-é pedig 980 ezer. A Bloomberg.com és Businessweek.com oldalakat több 24 millióan látogatják havonta. A Tokaji borrégió kiemelt megjelentetése tehát rendkívüli hírértékkel bír ezen az oldalon. A magyar borral, és a tokaji borvidékkel a Bloomberg Pursuits Magazine is foglalkozik a közeljövőben.

Szintén a tokaji borokat népszerűsíti az az angol nyelvű film, amely olyan neves pincészetek és vendéglátóhelyek összefogásával készült, mint az Első Mádi Borház, a Szent Tamás Pincészet, a Szepsy Pince, a Patrícius Borház, a Gusteau Kulináris Élményműhely, az Anyukám Mondta Étterem és az Andrássy Rezidencia. A Youtube videómegosztó portálon közzétett film három pillérre épül: a borvidék legmegbízhatóbb, kimagasló minőségű borkészítés mellett elkötelezett borászatainak és legjobb borainak/borkülönlegességeinek bemutatása; a helyi gasztronómia: hagyományos és kevésbé hagyományos magyar ételek tokaji borokkal történő párosítása; valamint történelmi, kulturális látványosságok és szabadidős programok. Terjesztését különböző hazai és észak-amerikai on-line felületeken, valamint kanadai és amerikai gasztronómiai csatornákon tervezik. A promócióba a Magyar Turizmus Zrt. New York-i képviselete is bekapcsolódik a saját csatornái segítségével. Az 1 perces rövidfilm mellett készült egy hosszabb, egy 26 perces verzió is.

A fiatal és középkorú, képzett borfogyasztó réteg megszólításával a Magyar Turizmus Zrt. célja, hogy a borfogyasztás összekapcsolódjon az utazással. A gasztronómiai és borfesztiválok meglátogatása ma már önálló utazási motiváció is lehet.

Forrás: Magyar Turizmus Zrt.

Forrás: Vendég&Hotel Online


Jön a Társasjátékok Éjszakája

Jön a Társasjátékok Éjszakája 

Június 7-én országszerte számos egyedi programmal várják a társasjáték-rajongókat.
Múzeumok Éjszakáján ezt a helyszínt ne hagyja ki!

Múzeumok Éjszakáján ezt a helyszínt ne hagyja ki! 

Ugyanis annyira különleges és sosem látogatható – ha most kitárul a kapuja, érdemes felkeresni.
Aranyáron kelnek el művei világszerte – most alkotásai a Városligetben láthatók

Aranyáron kelnek el művei világszerte – most alkotásai a Városligetben láthatók 

Világsiker után hazai premier: a festő, akit London, New York és Hongkong is ünnepel.
Jön a tatai korhű török fesztivál

Jön a tatai korhű török fesztivál 

Látványos hadijátékok színhelye lesz a pünkösdi hétvégén a tatai Öreg-tó partja.
Állandó áramlásban – kortárs horvát képzőművészeti kiállítás az Andrássy úton

Állandó áramlásban – kortárs horvát képzőművészeti kiállítás az Andrássy úton 

Keveset tudunk a kortárs horvát képzőművészetről, pedig a kultúra is fontos vonzereje lehetne annak az országnak, amely egyébként a magyar turisták legkedveltebb külföldi úti célja.
Hamarosan Belvárosi Kutyafesztivál

Hamarosan Belvárosi Kutyafesztivál 

Családi programokkal hívják fel a figyelmet a felelős kutyatartásra és az árva állatok örökbefogadására a Belvárosi Kutyafesztiválon szombaton Budapesten, az Olimpia Parkban.
Pünkösdi szezonnyitó esemény Siófokon

Pünkösdi szezonnyitó esemény Siófokon 

Az eseményen az is kiderül, hogy melyek lettek Siófok város borai 2025-ben.
Élő hagyományok és közösségek a Skanzenben

Élő hagyományok és közösségek a Skanzenben 

2025. június 8–9-én, vasárnap és hétfőn, immár 14. alkalommal rendezi meg a szentendrei Szabadtéri Néprajzi Múzeum a Pünkösdi Örökség Ünnepet.
Már közel nyolcezer nevezés a hétvégi ALDI Női Futógálára

Már közel nyolcezer nevezés a hétvégi ALDI Női Futógálára 

És még nem zárult le a nevezési határidő.
Művészet, design, dizájnerek: mit mutat a kreatívipar legújabb felmérése?

Művészet, design, dizájnerek: mit mutat a kreatívipar legújabb felmérése? 

A teljes magyar divat-, design-, szépség-, valamint játékipari szektort érintő, átfogó felmérést kezdeményez a Magyar Divat & Design Ügynökség.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.