Imázsépítés cikkek
Hungarikumok & országmarketing
Komoly érdeklődés mellett zajlott a Turizmus Trend szaklap által szervezett múlt heti Hungarikumok & országmarketing konferencia, amelyen turisztikai szakemberek, reklámügynökségek, valamint FMCG-cégek képviselői vettek részt.
Álomliget: kulturális és termál komplexum a Városligetben
Nagyot gondoltak a Városliget ma is meghatározó kulturális intézményeinek vezetői, igaz, ezt már megszokhattuk, hiszen rendre olyan fejlesztés-ötletekkel rukkolnak elő, amelyek nem pusztán intézményeik, és végső soron az oda látogatók érdeke, hanem fővárosi, országos és európai szinten is jegyezhető, ikonikus jelleggel bírnak.
Magyarország igazi arca 1.
Már az első, Corvinuson megrendezett „Made in Hungary”, első Országimázs Konferencia is felszínre hozott jó pár alapkérdést, amelyre választ a második rendezvény sem adott igazán 2012. november végén. Mi több, arra indított jó pár turizmusban dolgozó és kreatív szakembert, hogy a minduntalan csak problémákat soroló hivatalos szervezetek képviselői mellett, velük akár együttműködve, mostmár, akár egyéni vállalásokkal és saját eszközökkel is, civilként, összefogva az érintetteket, kész programot alkossanak egy életképes, valódi, ütős és versenyképes Magyarország márka megalkotásáért.
Helyimázs és helymarketing
Egy úti cél akkor lehet sikeres, ha pozitív képet alakít ki magáról a potenciális turisták körében. Az imázsépítés során kulcszerep jut a helybelieknek.