Kantar Media cikkek
Ők reklámoztak tavaly a legtöbbet
Kevesebbet költöttek reklámra tavaly a turisztikai cégek tavaly, mint egy évvel korábban, pedig akadt olyan vállalkozás, amely megnégyszerezte reklámkiadásait.
Többet költött reklámra tavaly az utazási szakma
A Kantar Media nyilvánosságra hozta a 2012-es listaáras reklámköltés adatait, amelyekből kiderül, hogy tavaly közel 8,9 milliárd forintot tett ki az utazás, turizmus és szálloda szegmensek által reklámozásra költött összeg, míg egy évvel korábban csak 8,3 milliárd volt. Fontos tudni, hogy ezek az adatok nem a tényleges költést mutatják, hanem a megvásárolt médiafelületek értékét, a különféle kedvezmények (mennyiségi, ügynökségi, barter, stb.) figyelembevétele nélkül.
Tavaly nőtt az utazási szakma reklámköltése
Jelentősen nőtt tavaly a turisztikai cégek listaáras reklámköltése Magyarországon, volt olyan hirdető, amely három-négyszer többet fordított erre a célra, mint egy évvel korábban.