Ők reklámoztak tavaly a legtöbbet 

Kevesebbet költöttek reklámra tavaly a turisztikai cégek tavaly, mint egy évvel korábban, pedig akadt olyan vállalkozás, amely megnégyszerezte reklámkiadásait.

Többet költött reklámra tavaly az utazási szakma 

A Kantar Media nyilvánosságra hozta a 2012-es listaáras reklámköltés adatait, amelyekből kiderül, hogy tavaly közel 8,9 milliárd forintot tett ki az utazás, turizmus és szálloda szegmensek által reklámozásra költött összeg, míg egy évvel korábban csak 8,3 milliárd volt. Fontos tudni, hogy ezek az adatok nem a tényleges költést mutatják, hanem a megvásárolt médiafelületek értékét, a különféle kedvezmények (mennyiségi, ügynökségi, barter, stb.)  figyelembevétele nélkül.
Tavaly nőtt az utazási szakma reklámköltése

Tavaly nőtt az utazási szakma reklámköltése 

Jelentősen nőtt tavaly a turisztikai cégek listaáras reklámköltése Magyarországon, volt olyan hirdető, amely három-négyszer többet fordított erre a célra, mint egy évvel korábban.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!