Kommunikációs kampány cikkek
![Közös kommunikációs kampányt indítottak a budapesti szolgáltatók](https://turizmusonline.hu/i/8/2/c/e/0/c/d/8/a/2/8/e/a/3/8/1/8/6/c/f/kozos-kommunikacios-kampanyt-inditottak-a-budapesti-szolgaltatok_md.jpg)
Közös kommunikációs kampányt indítottak a budapesti szolgáltatók
A „Budapest nyáron nekem” elnevezésű kampánnyal hívják fel a hazai vendégek figyelmét a magyar fővárosra, mint turisztikai desztinációra a budapesti szolgáltatók.
![INDUL A REGISZTRÁCIÓ A NYÁRI BELFÖLDI FORGALOMÉLÉNKÍTŐ KAMPÁNYRA](https://turizmusonline.hu/i/8/5/c/6/f/d/5/e/f/5/4/d/f/6/e/1/4/c/f/9/indul-a-regisztracio-a-nyari-belfoldi-forgalomelenkito-kampanyra_md.jpg)
INDUL A REGISZTRÁCIÓ A NYÁRI BELFÖLDI FORGALOMÉLÉNKÍTŐ KAMPÁNYRA
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) országos, desztináció alapú kommunikációs kampányt tervez 2018. május 15. és június 30. között, amelyben szálláshelyek, vendéglátóegységek, fürdők, illetve egyéb turisztikai szolgáltatók/attrakciók aktív közreműködésére is számít. A kampány célja, hogy bemutassa, Magyarország egy négy évszakos úti cél, így a nyári főszezonban is számos rejtett kincseket tartogat a belföldi utazók számára, az ország kulturális és aktív programkínálata és élményígérete nagyon sokszínű.
Ne érje be senki egy Balatonra leugrással!
Virtuális videók barlangtúrákról, VR-szemüvegen keresztül bejárható tengerszem, NatGeo-s fotópályázat, és a hazai úti célokat a közösségi médiában bemutató ismert emberek - sosem volt ennyire gazdag digitális tartalma az országjárást népszerűsítő márkakommunikációnak. A Magyar Turisztikai Ügynökség idén nyáron Magyarország rád vár! címmel indított élményszerzésre buzdító kampányt.