Közös kommunikációs kampányt indítottak a budapesti szolgáltatók

Közös kommunikációs kampányt indítottak a budapesti szolgáltatók 

A „Budapest nyáron nekem” elnevezésű kampánnyal hívják fel a hazai vendégek figyelmét a magyar fővárosra, mint turisztikai desztinációra a budapesti szolgáltatók.
INDUL A REGISZTRÁCIÓ A NYÁRI BELFÖLDI FORGALOMÉLÉNKÍTŐ KAMPÁNYRA

INDUL A REGISZTRÁCIÓ A NYÁRI BELFÖLDI FORGALOMÉLÉNKÍTŐ KAMPÁNYRA 

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) országos, desztináció alapú kommunikációs kampányt tervez 2018. május 15. és június 30. között, amelyben szálláshelyek, vendéglátóegységek, fürdők, illetve egyéb turisztikai szolgáltatók/attrakciók aktív közreműködésére is számít. A kampány célja, hogy bemutassa, Magyarország egy négy évszakos úti cél, így a nyári főszezonban is számos rejtett kincseket tartogat a belföldi utazók számára, az ország kulturális és aktív programkínálata és élményígérete nagyon sokszínű.

Ne érje be senki egy Balatonra leugrással! 

Virtuális videók barlangtúrákról, VR-szemüvegen keresztül bejárható tengerszem, NatGeo-s fotópályázat, és a hazai úti célokat a közösségi médiában bemutató ismert emberek - sosem volt ennyire gazdag digitális tartalma az országjárást népszerűsítő márkakommunikációnak. A Magyar Turisztikai Ügynökség idén nyáron Magyarország rád vár! címmel indított élményszerzésre buzdító kampányt.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!