Közös kommunikációs kampányt indítottak a budapesti szolgáltatók

A „Budapest nyáron nekem” elnevezésű kampánnyal hívják fel a hazai vendégek figyelmét a magyar fővárosra, mint turisztikai desztinációra a budapesti szolgáltatók.

Az augusztus végéig tartó Budapest nyáron nekem kommunikációs kampányt azzal a céllal indítják el a budapesti szolgáltatók, hogy hírt adjanak magukról és egymásról, hogy a belföldi turizmust választók és az erre fogékony budapestiek felé közösen kommunikáljanak, ezáltal felerősítve az üzenetet, hogy miért érdemes a magyar fővárosba jönni – tudósít a kampányról kiadott sajtóközlemény.

Egy közös Facebook-oldalon ajánlanak programokat a célcsoportnak, amelyekből mindenki a la carte választhat magának kedvére valót. Kulturális kikapcsolódás, testi és lelki feltöltődés, ötcsillagos szállás, gasztrokalandok, városi séták várják a látogatókat, akik biztosak lehetnek abban, hogy nem fognak csalódni: ez a budapesti nyár felejthetetlen, pihentető és izgalmas emlékekkel teli lesz.

A kampányban két influenszer is részt vesz, és a csatlakozó partnerek is folyamatosan hírt adnak a programokról közösségi média felületeiken. 

A két közreműködő influenszer Agárdi Szilvia és Parti Regina, akik kipróbálják a budapesti programokat, és személyes élményeiket megosztják követőikkel.

A csatlakozó partnerek, amelyek a két hónap alatt folyamatosan bemutatják közösségi média oldalaikon Budapest színességét és a számtalan programlehetőséget: Belvárosi Plébániatemplom; Fashion Street; ImagineBudapest; Kempinski Hotel Corvinus Budapest; Ludwig Múzeum; Lupa Sziget; Szamos Csokoládémúzeum; Városmajori Szabadtéri Színpad; a Zsidai csoport éttermei. 

Fotó: 123rf.com


Fővárosi fölény az idei Szakma Sztár Fesztiválon

Fővárosi fölény az idei Szakma Sztár Fesztiválon 

Harmincöt budapesti tanuló állhatott dobogóra a Szakma Sztár Fesztiválon.
Ez az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

Ez az első magyar AI alapú éttermi asszisztens 

Már több mint húsz étterem használja.
ESG jelentés az OPUS GLOBAL Nyrt.-től

ESG jelentés az OPUS GLOBAL Nyrt.-től 

Az előremutató jelentésben a jó gyakorlatok mellett a lehetőségeket is feltárták, mellyel megjelölték a cégcsoport fenntarthatósági tevékenységének irányait is.
Rekordok dőlhetnek meg az idei Ultrabalatonon

Rekordok dőlhetnek meg az idei Ultrabalatonon 

Több mint huszonötezren vesznek részt Magyarország legnépesebb tömegsport rendezvényén.
Precizitás, csapatjáték, gondoskodás - méhek napja április 30-án

Precizitás, csapatjáték, gondoskodás - méhek napja április 30-án 

A méhektől nemcsak a természet legfinomabb ajándékát, a mézet kapjuk, de sokat is tanulhatunk tőlük!
103 éves tornásznő látogatása a Madame Tussauds Budapestben

103 éves tornásznő látogatása a Madame Tussauds Budapestben 

Magasra szökött az egy négyzetméterre jutó magyar olimpiai aranyak száma a Madame Tussauds Budapest sport termében.
Augusztusban Szabadság Szigete

Augusztusban Szabadság Szigete 

Az idei Sziget Fesztivál minden eddiginél fenntarthatóbb és higiénikusabb lesz – ígérte a szervezőcsapat a csütörtöki sajtótájékoztatón.
Hamarosan Európa Fesztivál - 20 éves az EU-s csatlakozás

Hamarosan Európa Fesztivál - 20 éves az EU-s csatlakozás  

A Helló Európa! Fesztivál programjai a szabadság, az európaiság és a sokszínűség jegyében keltik életre Budapest ikonikus helyszíneit, köztereit és épületeit.
Szegeden rendezik a Hőlégballon Világbajnokságot

Szegeden rendezik a Hőlégballon Világbajnokságot 

A sportág legrangosabb versenyére a világ több mint 30 országából várnak résztvevőket.
Kerékpáros kishajókat adtak át a Tisza-tavon

Kerékpáros kishajókat adtak át a Tisza-tavon 

Kerékpáros kishajók teszik még vonzóbbá a Tisza-tavi aktív turizmust.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?