Az augusztus végéig tartó Budapest nyáron nekem kommunikációs kampányt azzal a céllal indítják el a budapesti szolgáltatók, hogy hírt adjanak magukról és egymásról, hogy a belföldi turizmust választók és az erre fogékony budapestiek felé közösen kommunikáljanak, ezáltal felerősítve az üzenetet, hogy miért érdemes a magyar fővárosba jönni – tudósít a kampányról kiadott sajtóközlemény.
Egy közös Facebook-oldalon ajánlanak programokat a célcsoportnak, amelyekből mindenki a la carte választhat magának kedvére valót. Kulturális kikapcsolódás, testi és lelki feltöltődés, ötcsillagos szállás, gasztrokalandok, városi séták várják a látogatókat, akik biztosak lehetnek abban, hogy nem fognak csalódni: ez a budapesti nyár felejthetetlen, pihentető és izgalmas emlékekkel teli lesz.
A kampányban két influenszer is részt vesz, és a csatlakozó partnerek is folyamatosan hírt adnak a programokról közösségi média felületeiken.
A két közreműködő influenszer Agárdi Szilvia és Parti Regina, akik kipróbálják a budapesti programokat, és személyes élményeiket megosztják követőikkel.
A csatlakozó partnerek, amelyek a két hónap alatt folyamatosan bemutatják közösségi média oldalaikon Budapest színességét és a számtalan programlehetőséget: Belvárosi Plébániatemplom; Fashion Street; ImagineBudapest; Kempinski Hotel Corvinus Budapest; Ludwig Múzeum; Lupa Sziget; Szamos Csokoládémúzeum; Városmajori Szabadtéri Színpad; a Zsidai csoport éttermei.
Fotó: 123rf.com