INDUL A REGISZTRÁCIÓ A NYÁRI BELFÖLDI FORGALOMÉLÉNKÍTŐ KAMPÁNYRA

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) országos, desztináció alapú kommunikációs kampányt tervez 2018. május 15. és június 30. között, amelyben szálláshelyek, vendéglátóegységek, fürdők, illetve egyéb turisztikai szolgáltatók/attrakciók aktív közreműködésére is számít. A kampány célja, hogy bemutassa, Magyarország egy négy évszakos úti cél, így a nyári főszezonban is számos rejtett kincseket tartogat a belföldi utazók számára, az ország kulturális és aktív programkínálata és élményígérete nagyon sokszínű.

A kommunikáció fókuszában az áll, hogy gondoljuk tovább a klasszikus nyaralást és a klasszikus nyaralóhelyeket, gondoljuk újra a belföldi utazást, keressünk fel új helyeket, próbáljunk ki új programokat, hiszen Magyarország sokkal izgalmasabb, sokkal többet tartogat annál, mint azt sokan gondoljuk, és mindenki megtalálhatja itthon is az új kedvenc helyeit.

Az MTÜ 2018. május 15-én induló kommunikációs kampányában is az utazási döntések meghozatalában kíván segítséget nyújtani. Bemutatja egy-egy desztináció rejtett kincseit, felhívja a figyelmet az ebben az időszakban látható és látogatható kulturális attrakciókra, elérhető élménykínálatra. Emellett aktív kikapcsolódási lehetőségeket is ajánl az utazóknak.

Az MTÜ ezúton várja azon magyarországi szállodák, fürdők, attrakciók jelentkezését, amelyek 2018. május 15. és augusztus 20. között „Helló nyár!” néven speciális ajánlatot hoznak létre, értékesítenek és népszerűsítenek saját csatornáikon keresztül.

A nyári utazásra serkentő ajánlat, azaz a „Helló nyár!” tartalmát minden partner egyénileg határozza meg, de az MTÜ javaslatot tesz a leginkább kedvező ajánlat megfogalmazására: előfoglalási akció, kedvezményes szolgáltatás és/vagy többletszolgáltatás biztosítása. Az ajánlat célja, hogy segítse az egyes turisztikai élményelemek láncba rendezését a kiemelt desztinációkban.

Az MTÜ a forgalomélénkítő kampányhoz csatlakozó partnereket a kampány weboldalán gyűjti össze és teszi közzé, illetve átfogó, országos kampányában kiemelten népszerűsíti majd a csatlakozó partnereket a weboldalon. Ezen kívül 2018. május 15-június 30. között intenzív kommunikációs kampányt folytat és influenszereket von be (televízióban, nyomtatott és online sajtóban és a közösségi felületeken) annak érdekében, hogy minél többen kapjanak kedvet a nyári utazáshoz és rekreációhoz.

Kérjük, hogy a kampányhoz való csatlakozási szándékukat legkésőbb 2018. április 19-ig szíveskedjenek jelezni
ezen a weboldalon, amelyet követően az MTÜ képviselője felveszi az Önökkel a kapcsolatot a jelentkezés véglegesítése érdekében. A kampányhoz való csatlakozás ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött.

Kérjük továbbá leendő együttműködő partnereinket, hogy a nyári kampányhoz kapcsolódó speciális ajánlat nevét a következőek szerint szíveskedjenek használni: Helló nyár!

A Magyar Turisztikai Ügynökség számít szíves együttműködésükre a belföldi turizmus fellendítése érdekében!


Budapestre érkezik a Gustav Klimt interaktív tárlat

Budapestre érkezik a Gustav Klimt interaktív tárlat 

Az The Immersive Experience kiállítás május 19-től látható.
Hazai strandok listája, ahol legfőbb szempont a kutyabarátság

Hazai strandok listája, ahol legfőbb szempont a kutyabarátság 

Strandok, ahol négylábú barátokat is örömmel fogadják a tikkasztó nyári napokon.
Világhírű írótól kerül kalapács alá a Vaszary-festmény

Világhírű írótól kerül kalapács alá a Vaszary-festmény 

Hollywoodi világsztár családjától érkezik Budapestre a Virág Judit Galéria tavaszi aukciójának egyik szenzációja.
Ünnepel a Cserkeszőlői Fürdő

Ünnepel a Cserkeszőlői Fürdő  

Május 1-jén a jubileumi ünnepség keretében izgalmas programokkal és kedvezményekkel várják a látogatókat.
Előremutató tanúsítvány a Cityrama DMC-nek

Előremutató tanúsítvány a Cityrama DMC-nek 

A díj a Cityrama DMC hosszú távú erőfeszítéseit ismeri el a fenntarthatóság és a vállalati, társadalmi felelősségvállalás (CSR) terén.
Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben

Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben 

Tény, hogy egyik legfontosabb turisztikai vonzerőnk, a fővárosi történelmi fürdőinek egy része felújításra szorul.
Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben

Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben 

Májust gyakran nevezik zöld hónapnak, hiszen a természet, a fák és virágok újjászületésének ideje.
A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten

A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten 

Három nő, három művészeti ág, egy közös nyelv: megnyílt a PRIMAVERA kiállítás a FISE Galériában.
Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál

Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál 

Június 7-én és 8-án rendezik meg negyedik alkalommal Békéscsabán, Békésen és Gyulán a Háromváros Kerékpáros Fesztivált .
Programhegyek az Európa-napon

Programhegyek az Európa-napon 

Izgalmas programokkal és hasznos információkkal várják a szervezők az érdeklődőket az Európa-napon és az immár hagyományos EU-s futáson.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.