Rosszabbnak értékeljük hazánkat, mint Oroszországot 

A magyarok progresszívnak és vizionáriusnak tartják magukat, de közben megközelíthetetlennek, mogorvának és arrogánsnak is - derült ki többek között a Young & Rubicam kutatásából. Érdemes az egyes slide-okat alaposabban is tanulmányozni.

A Pöttyöst és a multikat imádják a magyarok 

Márkák rangsorolásával kapcsolatos kutatás eredményeit publikálta a nemzetközi piackutató cég, a Millward Brown. Az eltérő termékkategóriákat értékelő felmérés 1000 magyar megkérdezett véleménye alapján született és külön vizsgálta a férfiak, nők, szinglik vagy épp a „geekek” márkaviszonyulását. A legszeretettebb márka 2013-ban a Pöttyös lett.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!