MMSZ cikkek
A legjobb városmarketinges kampányokat keresik
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) második alkalommal hirdeti meg az Országos Városmarketing Díjat.
Tata lett a Marketing fővárosa
Először díjazta a magyar városok elmúlt évi marketingtevékenységét a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ): az egyes települési kampányokkal elnyerhető, úgynevezett marketinggyémántok száma alapján Pest megye érdemelte ki a Marketingaktív megye 2015 címet – tájékoztatott a pályázatot kiíró MMSZ.
Városmarketing-díjat alapít a Magyar Marketing Szövetség
A Magyar Marketing Szövetség megalapította az Országos Városmarketing Díjat, mellyel az előző év szakmailag legjobb városmarketing kampányait, programjait kívánja elismerni a Városmarketing gyémánt védjeggyel, s a legtöbb gyémántot gyűjtő városban megtalálni az év Marketing fővárosát és a legsikeresebb „Marketing-aktív Megyét”.