Tata lett a Marketing fővárosa

Először díjazta a magyar városok elmúlt évi marketingtevékenységét a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ): az egyes települési kampányokkal elnyerhető, úgynevezett marketinggyémántok száma alapján Pest megye érdemelte ki a Marketingaktív megye 2015 címet – tájékoztatott a pályázatot kiíró MMSZ.

Hinora Ferenc, a szövetség elnöke elmondta: önkormányzatok, azok szervezetei és cégei, illetve egyesületek, nonprofit szervezetek, szakmai érdekképviseletek, alapítványok, civil szervezetek, magánszemélyek pályázhattak hat kategóriában. Egy-egy pályázó több pályamunkát is benyújthatott, a szakmai zsűri a legegyedibb, legérdekesebb városmarketing-kampányokért adott marketinggyémántokat.

A szövetség elnöke példaként említette, hogy Eger és Győr egyaránt hat pályázatot adott be, s ezeket mérlegelve a zsűri végül mindkét városnak 4-4 gyémántot ítélt oda, míg Tata mind az 5 pályázata gyémántot ért, ez alapján Tata nyerte el a Marketing fővárosa 2015 díjat.

A megyék versengését az döntötte el, hogy egy-egy megyehatáron belül hány település nyert el marketinggyémántokat. A kiírt pályázatra 36 város (szervezet), közöttük 4 fővárosi kerület jelentkezett. Az elbírálásnál a fő szempont az volt, hogy az egyes marketingakciók mennyire járultak hozzá az adott település (kerület) jobb „láttatásához" - ismertette az elnök.

A napokban minden nyertes megkapja azt az elektronikus védjegyet, amelyet bármelyik kommunikációs felületére (például a honlapjára) feltehet, és elkészül egy városmarketing-térkép is, jelölve a gyémántokat, valamint az idei marketingdíjakat elnyert településeket. A Magyar Marketing Szövetség szeretné elérni, hogy a jövő évi versenyen még több pályázó induljon.

A Marketingaktív megye 2015 díjat a nyertes Pest megyei önkormányzat nevében Ambrus András, a megyeháza hivatalának sajtófőnöke vette át, aki az MTI megkeresésére azt mondta: a jövőben még intenzívebben folytatják a régió értékeinek összegyűjtését.

Forrás: MTI/Kreatív Online


Fenntarthatósági jó gyakorlatokról és az osztrák piac jelentőségéről az MSZÉSZ régiós ülésein

Fenntarthatósági jó gyakorlatokról és az osztrák piac jelentőségéről az MSZÉSZ régiós ülésein 

A március 27-28-i régiós üléseken több mint 150 szállodaipari szakember vett részt.
Újabb két magyarországi szarvasmarhatelepen lehet száj- és körömfájásjárvány

Újabb két magyarországi szarvasmarhatelepen lehet száj- és körömfájásjárvány 

A helyzet azért is aggasztó, mert a két telep a magyar-szlovák határ közelében van.
A hazai munkavállalók fele nyitott egy új munkalehetőségre

A hazai munkavállalók fele nyitott egy új munkalehetőségre 

A fizetés mértéke és a juttatási csomag a legfőbb vonzerő.
Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine

Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine  

Április 8-án Budapest legújabb attrakciója egy egyedülálló időutazásra hív.
Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben

Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben 

Egyéves születésnapját igencsak különleges módon ünnepli a veszprémi Várbörtön Látogatóközpont.
Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál

Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál 

Csaknem harminc rendezvényt kínál a Békéscsabai Tavaszi Fesztivál.
Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben

Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben 

A rendezvényszektor vállalati eseménymarketing piacának árbevétele 2024-ben 78,4 milliárd forint volt és 4,3 százalékos növekedést mutatott.
Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum

Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum 

Idén 120 éves a badacsonyörsi botanikus kert.
Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön

Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön 

Matyó Húsvét Mezőkövesden április 20-21-én.
Ilyen lesz a Debrecenbe költöző Természettudományi Múzeum

Ilyen lesz a Debrecenbe költöző Természettudományi Múzeum 

Eredményt hirdettek a múzeum megjelenésére kiírt pályázaton: az első helyet a világ egyik vezető irodája szerezte meg.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.