A legjobb városmarketinges kampányokat keresik

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) második alkalommal hirdeti meg az Országos Városmarketing Díjat. 

A Városmarketing gyémánt védjegyekkel az előző év szakmailag legjobb városmarketing kampányait, programjait kívánja elismerni, miközben célja a legtöbb gyémántot gyűjtő városok közt megtalálni az év Marketing fővárosát és a legsikeresebb „Marketing-aktív Megyét”.

Pályázhatnak önkormányzatok, önkormányzatok szervezetei és vállalkozásai, egyesületek, non-profit szervezetek, szakmai és érdekképviseleti szervezetek, alapítványok és egyéb civil szervezetek, üzleti vállalkozások, vagy magánszemélyek, akik az adott évben meghirdetésre került kategóriák valamelyikében egy város, egy település fejlesztése, ismertségének, elismertségének, imázsának növelése, márkaépítése érdekében marketing tevékenységet végeztek, annak megbízói vagy felelős megvalósítói voltak.

„A pályázat szakmai támogatóival tökéletesen egyetértettünk abban, hogy az Országos Városmarketing Díj alapvető célja, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketing tevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére. Továbbá a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, valamint segítse a tapasztalatcserét, s benne a megyék, a városok vezetői, szervezetei és a marketingesek közötti együttműködést.” – nyilatkozta a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének vezetője, Dr. Piskóti István.

Nevezni továbbra is hat kategóriában – rendezvény; külső-, belső kommunikációs megoldások, tartalom; arculattervezés; városfejlesztési projektek marketing programjai, kampányai; városmárka, városimázs építő nem marketing teljesítmények, értékek (indirekt marketing) témákban - lehet, a 2015. január 1. és 2016. február 28. között megvalósított aktivitásokkal. Egy szervezet több pályázatot is benyújthat, több Városmarketing gyémántot is szerezhet, hiszen a több elismert marketing-projekt már a szervezet egészének kiválóságát fémjelzi.

Nevezési határidő: 2016. május 9.

A pályázatok szakmai értékelését a marketingszakma – a tudomány, az oktatás és a gyakorlati megvalósítás terén dolgozó - elismert személyiségeiből álló zsűri végzi, és ítéli oda a „Városmarketing gyémánt” díjakat. A szakmai zsűri a marketingmunka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a Városmarketing gyémánttal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével. A „Városmarketing gyémánt” díjak, védjegyek odaítélését, annak településenkénti, megyénkénti összegzését követően dönt a „Marketing fővárosa” és a „Marketingaktív megye” elismerések nyerteseiről.

A zsűri az egyes nyertes és elutasított pályázatokról - igény esetén - egyaránt rövid értékelést ad, melyet a Magyar Marketing Szövetség a pályázók felé megküld.

A díj elnyerésének részletes feltételeiről, szabályairól tájékozódni és pályázni a varosmarketingdij.hu honlapon lehet.


Felpörgött a lakossági hitelezés az Ersténél

Felpörgött a lakossági hitelezés az Ersténél 

Az Erste által kezelt befektetési alapok eszközértéke meghaladja a 2400 milliárd forintot.
Hiánypótló beruházás a Tisza-tónál

Hiánypótló beruházás a Tisza-tónál 

Megnyitotta kapuit a tiszafüredi Kérész Központ.
Erdők és csillagok nyomában a Zselicben

Erdők és csillagok nyomában a Zselicben 

Második alkalommal szervezi meg a Somogy Megyei Erdész és Természetvédő Egyesület a Somogyi Erdők Napja elnevezésű családi programot a zselici erdőben.
Bujtor István és Ötvös Csöpi alakját kelti életre a Budapesti Fesztiválzenekar

Bujtor István és Ötvös Csöpi alakját kelti életre a Budapesti Fesztiválzenekar 

A nyári vitorlás szezont Bujtor István emlékesttel nyitják a Budapesti Fesztiválzenekar zenészei.
Közönség előtt alkotnak a művészek a "Hűség városában"

Közönség előtt alkotnak a művészek a "Hűség városában" 

Csoportos kiállítás és művésztelep a SopronFest keretében.
Ha elvonulna a város zajától...

Ha elvonulna a város zajától... 

Május 17-től kinyitja kapuit a Városháza pop-up park.
Több mint kétmillió eurót fordíthat turisztikai fejlesztésre a Magyar Nemzeti Múzeum

Több mint kétmillió eurót fordíthat turisztikai fejlesztésre a Magyar Nemzeti Múzeum 

Az esztergomi vármúzeum és a zselízi Esterházy-kastély felújítására nyert pályázatot.
Turizmus Konjunktúra Index: a turizmus lehet idén a húzóágazat

Turizmus Konjunktúra Index: a turizmus lehet idén a húzóágazat  

Az ágazat szereplői helyzetüket pozitívnak érzékelték.
Új üzletág igazgató a HotelPremio Group-nál

Új üzletág igazgató a HotelPremio Group-nál 

Fazakas F. János a cégcsoport növekedéséért felel ez év május 1-től.
Stand up, flamenco, örökzöld slágerek: közeledik a pécsi Zsolnay Piknik

Stand up, flamenco, örökzöld slágerek: közeledik a pécsi Zsolnay Piknik 

Ingyenes kultúrális és családi programok június elsején és másodikán.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.