Piros-fehér-zöld meglepetés ennél az ultrafapadosnál

Piros-fehér-zöld meglepetés ennél az ultrafapadosnál 

Hajrá, Magyarok! Túró Rudival lepték meg az Eb-re utazókat.

A Pöttyöst és a multikat imádják a magyarok 

Márkák rangsorolásával kapcsolatos kutatás eredményeit publikálta a nemzetközi piackutató cég, a Millward Brown. Az eltérő termékkategóriákat értékelő felmérés 1000 magyar megkérdezett véleménye alapján született és külön vizsgálta a férfiak, nők, szinglik vagy épp a „geekek” márkaviszonyulását. A legszeretettebb márka 2013-ban a Pöttyös lett.

Titkok a Túró Rudi történelméből 

Az idén 45 éves Túró Rudi olyan szülinapi ajándékkal készült, amire minden magyar gyerek és nagy gyerek már régóta kíváncsi. A Pöttyös Túró Rudi gyár megnyitotta kapuit és megmutatta, hogy miben másabb és egyedibb a gyár, mint a többi, miből és hogyan állítják elő a Túró Rudit. Megtudhattuk azt is, hogy miként indult és lett az évek során olyan, amilyennek ma, az ötmilliárdomodik Túró Rudin is túl, ismerjük.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!