Melyek az új kommunikációs csatornák a közösségi platformok helyett?

Melyek az új kommunikációs csatornák a közösségi platformok helyett? 

2018 óta a híroldalak Facebook-forgalmának mennyisége drámaian visszaszorult: a csökkenő adatok 40 és 55 százalék között mozognak. Az X-től érkező forgalom is csökken.
Megy fel a közösségi médiás hirdetések ára

Megy fel a közösségi médiás hirdetések ára 

A tavalyinál drágább nyár elé nézhetnek a social media-ra erősen támaszkodó hirdetők az AdAge cikke szerint.
Fotózzon a Fehér Házban, de a szelfibotot hagyja kint!

Fotózzon a Fehér Házban, de a szelfibotot hagyja kint! 

A washingtoni Fehér Ház közölte, hogy szerdától – négy évtizedes tiltást feloldva - engedélyezik a fotózást az épületben szervezett látogatáson részt vevők számára, s egyúttal rögtön arra buzdította az amerikai elnöki rezidenciát felkeresőket, hogy osszák meg ott készített képeiket a közösségi oldalakon.

Megállt a Facebook növekedése 

Bár továbbra is a Facebook a legnépszerűbb közösségi oldal, a korábbi évek látványos növekedése megtorpant – derült ki a KutatóCentrum júniusi felméréséből. A válaszadók háromnegyede napi szinten használja valamelyik közösségi portált, és nőtt azok aránya is, akik akár 4-6 ilyen oldalra is regisztrálnak. A közösségimédia-tulajdonosok mégsem dőlhetnek hátra: a kiábrándulók aránya is nőtt az előző évhez képest.
Közösségi támogatási oldal indult

Közösségi támogatási oldal indult 

A Kezdheted egy itthon egyedülálló platform, amely egy új finanszírozási alternatívát nyújt egy ötlet anyagi hátterének megszerzéséhez.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!