Megy fel a közösségi médiás hirdetések ára

A tavalyinál drágább nyár elé nézhetnek a social media-ra erősen támaszkodó hirdetők az AdAge cikke szerint.

Ahogy az emberek egyre inkább hisznek a járvány lefutásában, kezd visszatérni a CPM hirdetések (cost per mile, vagyis minden ezredik megjelenés) ára a koronavírus terjedése előtti szintre – írja az AdAge nyomán a kreativ.hu szakmai portál.

Tavaly sok márka fogta magát vissza a járvány miatt, a szünetnek viszont valószínűleg vége. Az ügynökségek új formátumokkal számolhatnak, miközben elkezdett nőni a fogyasztók bizalma is. Egy Facebookon, Instagramon, Pinteresten és Snapchaten hirdetőkkel dolgozó vállalkozás, a StitcherAds például 47 százalékos ugrást látott a közösségi médiás CPM hirdetéseiben március elején. 

Az AdAge említi az Aisle Rocket ügynökség tapasztalatait is, ők például a Noom életmód app Facebook-stratégiáján dolgoztak. Az Aisle szerint a Facebook hirdetések ára március közepére 30 százalékkal nőtt a tavaly március közepi árakhoz képest, mikor berobbant a járvány. A lap az okok között említ egy nemrégi felmérést is, ami szerint az amerikaiak 61 százaléka már készen áll teljesen visszatérni a járvány előtti szokásaihoz. 

Egy másik szakértő szerint különösen az ecommerce és az autók területén várható komoly emelkedés. „A márkáknak tavaly meg kellett tanulniuk a gyors váltást, a digitális átállást, hogy elérjék a vásárlóikat és lehetőséget biztosítsanak a szolgáltatásaik és termékeik eléréséhez” – mondja Michelle Munera, aki a Deutsch NY-nél felel a közösségi médiás költésekért. „Az emberek otthon ülve keresték a szórakozási lehetőségeket – most ez emiatt is megnövekedett növekedést kell elkapni.”

 

 

Forrás: AdAge / Kreativ.hu


Itt a friss TKI index

Itt a friss TKI index 

2025. májusban a turisztikai cégek 70 százalék szolgáltatási árainak növekedéséről számolt be az elmúlt 3 hónapra vonatkozóan az előző év azonos időszakához mérten.
Határon átívelő turisztikai egyesület született

Határon átívelő turisztikai egyesület született 

Megalakult a Fernenet – új határon átnyúló turisztikai egyesület a Fertő-tó térségében.
Életműkiállítás a belvárosi galériában

Életműkiállítás a belvárosi galériában 

Grandiózus életműkiállítással indítja útjára a nyarat a Virág Judit Galéria.
Megújult a legendás gemenci kőkereszt

Megújult a legendás gemenci kőkereszt 

A település központi részén, az árvízvédelmi töltés mellett, az egykori keselyűsi csárda előtt álló emlékművet bárki megcsodálhatja.
Indul a Muslinca Bringakör

Indul a Muslinca Bringakör 

A Muslinca Bringakör egy ingyenes, játékos, felfedező jellegű kerékpáros kihívás.
 Érdekes belföldi úti célok a hosszú hétvégén

Érdekes belföldi úti célok a hosszú hétvégén 

Siófok a legnépszerűbb pünkösdi úti cél belföldön az egyik szállásfoglaló portál friss foglalási adatai szerint a közelgő hosszú hétvégén.
Közel félezer pályázat az idei Virágos Magyarország versenyen

Közel félezer pályázat az idei Virágos Magyarország versenyen 

Az országos környezetszépítő verseny legnépszerűbb kategóriái 2025-ben az Év főtere és az Év fasora.
 Nyugdíjasok megpróbálják beállítani Phileas Fogg rekordját

Nyugdíjasok megpróbálják beállítani Phileas Fogg rekordját 

Negyven nap, majdnem 30.000 kilométer, 3274 gyalogló.
Kulturális randevú Göcsejben

Kulturális randevú Göcsejben 

Az eseménysorozat a göcseji dombok között idén 22 településen több mint 60 programot és közel 100 élményt kínál a „fenntartható lassúság” jegyében.
Indul a nyári szezon a Tisza-tó fővárosában

Indul a nyári szezon a Tisza-tó fővárosában 

Ezen a nyáron is rengeteg kalanddal és élménnyel vár Tiszafüred.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.