Szentkirályi cikkek
Életmódközpontot nyitott a Szentkirályi tulajdonosa
A modern városi látványosságokat és a természetközeliséget ötvöző BudaPart városnegyed központjában nyitotta meg kapuit az első Vízangyal Health & Beauty Center.
Márkanévváltozás az üdítőpiacon
Szentkirályi Magyarország vállalati márkanevet használja a jövőben a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. és a tavaly felvásárolt Pepsi termékek magyarországi gyártásával és forgalmazásával foglalkozó cég integrálásával létrejött cégcsoport - jelentette be Balogh Levente, a Szenkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke és tulajdonosa sajtótájékoztatón Budapesten.
New York belvárosa Budapestté változik
Új reklámkampányt indított a Szentkirályi. Az ásványvízmárka üzenete, hogy bárhol is legyen a világban az ember, egy korty Szentkirályi képes hazaröpíteni. A kampány arca egy fiatal magyar modell, Fodor Klarissza, a tévéreklám zenéjét a The Biebers készítette. A kampány kreatív stratégiai és koncepcionális fejlesztését a Republic Group végezte.
A legzöldebb Vivicittá a szelektív hulladékgyűjtés jelentőségére figyelmeztet
Minden korábbinál környezettudatosabb versenynek ígérkezik az idei Telekom Vivicittá Városvédő Futás.
A Pöttyöst és a multikat imádják a magyarok
Márkák rangsorolásával kapcsolatos kutatás eredményeit publikálta a nemzetközi piackutató cég, a Millward Brown. Az eltérő termékkategóriákat értékelő felmérés 1000 magyar megkérdezett véleménye alapján született és külön vizsgálta a férfiak, nők, szinglik vagy épp a „geekek” márkaviszonyulását. A legszeretettebb márka 2013-ban a Pöttyös lett.
Itt az igazi magyar kóla!
A kellemes ízű, szénsavas és frissítő hatású, Szentkirályi ásványvíz alapú AQUA ELIXIS titkos recept alapján, 31 magyar gyógynövény felhasználásával készült és 1 literes kiszerelésben szeptembertől kapható a boltokban.