New York belvárosa Budapestté változik

Új reklámkampányt indított a Szentkirályi. Az ásványvízmárka üzenete, hogy bárhol is legyen a világban az ember, egy korty Szentkirályi képes hazaröpíteni. A kampány arca egy fiatal magyar modell, Fodor Klarissza, a tévéreklám zenéjét a The Biebers készítette. A kampány kreatív stratégiai és koncepcionális fejlesztését a Republic Group végezte.

A Republic közleménye szerint a Szentkirályi meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget új reklámkampányához. A cég által készített reklámfilm egy New York-i divatfotózáson indul a fiatal modellel, Fodor Klarisszával. A fotózáson a lány belekortyol egy Szentkirályi ásványvízbe, ami otthoni emlékeket kelt benne, és a manhattani környezet digitális utómunkával átalakul Budapest látképévé.

{youtube|id=4-pnem4P1cY}

Stilizált, játékos, mágikus átalakulást akartunk létrehozni, mégis kihívás volt a városok összeillesztése az átalakulás során. A két városban mások a léptékek, a fényviszonyok, a látószögek. Közel harminc budapesti képet vettünk fel, amelyekből aprólékos munkával választottuk ki a végleges 5-6 átalakulós beállítást. Pont a forgatás napján támadt fel a szél, ezért jóval kevesebb zöld vásznat tudtunk csak kihelyezni – ezzel megnehezítve a forgatást. Azonban a szél nagyon jót tett a jeleneteknek. A főszereplő haja és ruhája pont úgy szállt a szélben, mintha egy felhőkarcoló tetején lennénk” – nyilatkozott a forgatásról és az utómunka részleteiről a film rendezője, 

„Alapvetően magyar csapatot kerestünk, akiknek hazai márkákkal is van tapasztalatuk, tudnak korlátozó nemzetközi irányelvek nélkül is dolgozni és kellően rugalmasok. Mivel az ötlet eléggé újszerű volt, ezért szükség volt a magas minőségű koordinációra a munka során, hogy biztosan egy konzisztens, koherens egész jöjjön ki belőle” – mondta van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz marketingvezetője az együttműködés kapcsán. 

 

Utazás 2025 kiállítás: fókuszban a különleges élmények

Utazás 2025 kiállítás: fókuszban a különleges élmények 

Az idei évben különös figyelmet kap a Balaton négyévszakos turizmusa, míg a nemzetközi vendégek közül Szlovákia mutatkozik be különleges gasztronómiájával és kulturális örökségével.
 Most először: nemzetközi snowboard verseny Magyarországon

Most először: nemzetközi snowboard verseny Magyarországon 

Látványos nemzetközi snowboard-verseny, tökéletes hó és minden pályán zavartalan nyitvatartás várja a sízőket a hétvégén Mátraszentistvánon.
Hosszabb a balatoni STRAND Fesztivál, mint korábban

Hosszabb a balatoni STRAND Fesztivál, mint korábban 

Egy nappal hosszabb lesz a STRAND Fesztivál.
NGM: díjmentes marad a szálláshely-minősítés

NGM: díjmentes marad a szálláshely-minősítés 

Visszavonják a társadalmi egyeztetésre bocsátott rendelettervezetet, amely a szálláshely-minősítési tevékenységhez kapcsolódó igazgatási szolgáltatási díjak szabályozását célozta.
Sétálójeggyel nyit újra a szentendrei Skanzen

Sétálójeggyel nyit újra a szentendrei Skanzen 

A Skanzen házaiba ugyan még nem térhetünkk be, de sétálhatunk, túrázhatunk a Duna-Ipoly Nemzeti Parkhoz tartozó 75 hektáros területen.
Vegyes ízelítő a 2025-ös HoReCa Design Kiállítás választékából

Vegyes ízelítő a 2025-ös HoReCa Design Kiállítás választékából 

Az idei HoReCa Design Kiállítás, amely a Bútor, Lámpa, Dekor Kiállítás részeként látogatható, számtalan innovatív és különleges termékkel várja a szakmai érdeklődőket.
Csendes Olivér: a hazai turizmus idén is húzóágazat lehet

Csendes Olivér: a hazai turizmus idén is húzóágazat lehet 

Az Utazás kiállítás szakmai napján a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) szervezésében megrendezésre kerülő konferencián a hazai turizmus szereplői osztották meg tapasztalataikat.
Kicsi gazdák, nagy kalandok: egyedülálló farsang a múzeumban

Kicsi gazdák, nagy kalandok: egyedülálló farsang a múzeumban 

A Mezőgazdasági Múzeum szervezői egyedülálló farsangi kalandra hívják a családokat 2025. március 1-jén a Vajdahunyad várába. Egy napra gyermekeinkből lehet tehenész, lovász, gabonatermesztő vagy szatócsboltos.
PwC: erősödő bizalom a világgazdaságban, óvatos vállalati várakozások

PwC: erősödő bizalom a világgazdaságban, óvatos vállalati várakozások 

A hazai cégvezetők 70 százaléka számít globális gazdaság gyorsulására, 60 százalék a hazai gazdasággal kapcsolatban is optimistán nyilatkozott, míg saját vállalata növekedésében mindössze 39 százalék bízik.
Így zajlott a jubileumi BCEFW

Így zajlott a jubileumi BCEFW 

A Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) az elmúlt években a régió egyik legjelentősebb divateseményévé vált, a 15. szezon pedig minden eddiginél színesebb programmal és új nemzetközi együttműködésekkel ünnepelte a közép-európai divatot február 10-16. között.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.