A Republic közleménye szerint a Szentkirályi meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget új reklámkampányához. A cég által készített reklámfilm egy New York-i divatfotózáson indul a fiatal modellel, Fodor Klarisszával. A fotózáson a lány belekortyol egy Szentkirályi ásványvízbe, ami otthoni emlékeket kelt benne, és a manhattani környezet digitális utómunkával átalakul Budapest látképévé.
{youtube|id=4-pnem4P1cY}
„Stilizált, játékos, mágikus átalakulást akartunk létrehozni, mégis kihívás volt a városok összeillesztése az átalakulás során. A két városban mások a léptékek, a fényviszonyok, a látószögek. Közel harminc budapesti képet vettünk fel, amelyekből aprólékos munkával választottuk ki a végleges 5-6 átalakulós beállítást. Pont a forgatás napján támadt fel a szél, ezért jóval kevesebb zöld vásznat tudtunk csak kihelyezni – ezzel megnehezítve a forgatást. Azonban a szél nagyon jót tett a jeleneteknek. A főszereplő haja és ruhája pont úgy szállt a szélben, mintha egy felhőkarcoló tetején lennénk” – nyilatkozott a forgatásról és az utómunka részleteiről a film rendezője,
„Alapvetően magyar csapatot kerestünk, akiknek hazai márkákkal is van tapasztalatuk, tudnak korlátozó nemzetközi irányelvek nélkül is dolgozni és kellően rugalmasok. Mivel az ötlet eléggé újszerű volt, ezért szükség volt a magas minőségű koordinációra a munka során, hogy biztosan egy konzisztens, koherens egész jöjjön ki belőle” – mondta van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz marketingvezetője az együttműködés kapcsán.
Forrás: Kreatív Online