Teleki borcsalád cikkek
Új korszakba lép a Csányi Pincészet
A pincészetnél most megtörtént átalakulás nem csupán az üzleti stratégia modernizálását foglalja magában, hanem egy új, naprakész márka kialakítását is.
Csuja Imre szaval a Teleki borok címkéin
10 éves üzleti stratégia mentén újítja meg a Teleki borcsalád márkáját a Csányi Pincészet. A Versmondó Címkék projektben 10-féle Teleki bor nyakcímkéjén szaval élőben verseket Csuja Imre. A versben és prózában is elhangzó borajánlók okostelefonnal élvezhetők a kiterjesztett valóság technológia segítségével: a művész szó szerint megelevenedik a borok nyakára húzott egyedi címkéken. A különleges nyakcímkékkel ellátott tételek 2018. június közepétől kerülnek kiskereskedelemi forgalomba.