Csuja Imre szaval a Teleki borok címkéin

10 éves üzleti stratégia mentén újítja meg a Teleki borcsalád márkáját a Csányi Pincészet. A Versmondó Címkék projektben 10-féle Teleki bor nyakcímkéjén szaval élőben verseket Csuja Imre. A versben és prózában is elhangzó borajánlók okostelefonnal élvezhetők a kiterjesztett valóság technológia segítségével: a művész szó szerint megelevenedik a borok nyakára húzott egyedi címkéken. A különleges nyakcímkékkel ellátott tételek 2018. június közepétől kerülnek kiskereskedelemi forgalomba.

A pincészet egy nemrégiben elfogadott 10 éves stratégiai terv mentén dolgozik a jövőben, mely a termelés, a kereskedelem és a kommunikáció minden területét érinti. Ez utóbbi terület nagy kihívása a márka újrapozicionálása, melyet elsősorban a fiatal felnőtt fogyasztókat megcélozva kezdi el a pincészet. A kommunikációs kampány része a Versmondó Címkék projekt, egy kiterjesztett valóság technológiára épülő aktivitás. Ha a borfogyasztók az okostelefonjuk kameráján keresztül nézik a 10-féle egyedi Teleki nyaktok valamelyikén Csuja Imre képét, a művész szó szerint életre kel a címkén, és elkezdi szavalni az adott bor versét. A tételekhez a verseket Kiss Judit Ágnes költő írta.


„Egy friss kutatásunk szerint a Teleki borokat megbízhatónak, egyenletesen jó minőségűnek tartják. A fogyasztók jelentős többségét azonban az motiválja a választásban, hogy szeretne biztosra menni. Mi azt szeretnénk elérni, hogy a jövőben is azért válasszák a Telekit, mert a Teleki név egyet jelent számukra a megbízhatósággal és hosszú távon a márkához kötődő biztos minőséggel” – mondta el Romsics László, a borászat vezérigazgatója. Hozzátette: „Nem elég, ha csak jó a borunk, az embereknek így is kell gondolniuk rá. Ezért egy közvetlen, megbízható, izgalmas beszélgetéseket folytató márkát szeretnénk építeni, miközben nem csak márkát, hanem fogyasztói bizalmat is építünk. Ezért is indítottuk el az élményalapú edukációs kampányunkat.”
A további tervek szerint a jövőben egyre több rendezvényen képviselteti magát a pincészet, illetve egyre több saját eseményt is szerveznek.

A versmondó nyakcímkékkel ellátott borok – melyek egyben a Teleki új nyereményjátékát is népszerűsítik – június második hetétől kaphatók a kiskereskedelemben.

Forrás: Élelmiszer Online


Falstaff: egri bor Közép-Európa legjobbjai között

Falstaff: egri bor Közép-Európa legjobbjai között 

Most került be először, és rögtön 96 ponttal értékelte a St. Andrea Szőlőbirtok egyik csúcsborát az osztrák Falstaff magazin.
Szezonrajt helyett záróra – búcsú egy ikonikus balatoni étteremtől

Szezonrajt helyett záróra – búcsú egy ikonikus balatoni étteremtől 

Évtizedes hagyományokkal rendelkezik a Kisfaludy-ház a balatoni vendéglátás területén, most mégis bezárt.
Nyitva a jelölési lehetőség az idei Gundel Károly-díjra

Nyitva a jelölési lehetőség az idei Gundel Károly-díjra 

A rangos elismerést a vendéglátó szakma legjobbjai kaphatják, évente legfeljebb hárman.
Élelmiszer-outlet nyílt Budapesten

Élelmiszer-outlet nyílt Budapesten 

A budapesti Récsei Centerben lévő felújított élelmiszerbolt több mint 100 négyzetméteren kínál termékeket.
Újabb Michelin-csillagos éttermek Horvátországban

Újabb Michelin-csillagos éttermek Horvátországban 

A Rovinjban található Agli Amici megtartotta két Michelin-csillagát, az egycsillagos éttermek száma pedig tízről tizenkettőre emelkedett Horvátországban.
Villány térségében is megjelent a veszélyes szőlőbetegség

Villány térségében is megjelent a veszélyes szőlőbetegség 

A villányi borvidék szőlőfajtáinak nagy része fogékony a kórokozóra, a terjedés csak hatékony megelőző intézkedésekkel akadályozható meg.
Szürkebarát Párbaj Badacsonytördemicen

Szürkebarát Párbaj Badacsonytördemicen  

Egy igazán egyedülálló, országos jelentőségű boros eseményre készül a Badacsonyi borvidék.
Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon

Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon  

Magyarországon is egyre többen keresik a könnyed, mégis gazdag ízélményeket nyáron – és ebben a sashimi kultúrája kulcsszerepet játszik.
Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban

Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban 

Megállhat a magyar szőlőtermesztés visszaesése, de a klímaváltozás jelentős károkat okozhat az ültetvényekben.
Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány

Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány 

Az idei nyár hivatalos fröccse pedig nem más, mint a Macifröccs.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.