Turisztikai kutatás cikkek
Google-elemzés a beutazó turizmusról
A Google Magyarország egyik vezetője öt országra kiterjedő, másutt eddig nem publikált turisztikai kutatásukról számolt be vendégeinknek a Sofitel-brandhez nemrégiben kapcsolódott elegáns pesti házban, a Hotel Nemzeti Budapest Mgalleryben. Ahol úgy történt az átpozicionálás, hogy közben a szálloda egy percre sem zárt be, mondta el Balzer Timea igazgatónő, aki vendéglátóként köszöntötte találkozónk résztvevőit.
Hely, szállás, márkaismeret
Nyakunkon a turisztikai főszezon. Egyesek elégedetten nézegetik szállodájukban a következő hónapok foglalási számait, másoknál vészforgatókönyv készül, mit tegyenek, hogy valamiképp megtöltsék nyárra a még üresen tátongó helyeket. A Google öt országra kiterjedő turisztikai kutatása alapján arról beszélgetünk Boros Botonddal, a Google magyarországi marketingvezetőjével, honnan, miképp indulnak hozzánk a turisták. Mi az a hívószó, amely a legjobban érdekli az utazókat, milyen témára kattintanak rá a legtöbben, és miképp alakult az elmúlt időszakban a mobilos keresések száma?