ügyfélközpont cikkek
Új BKK Ügyfélközpont nyílt a Szentlélek téren
Újabb BKK Ügyfélközpont nyílt a Szentlélek téri HÉV-állomáson. Az új, európai színvonalú, integrált szolgáltatásokat nyújtó ügyfélközpontban minden olyan ügy elintézhető, ami a fővárosi közlekedéssel kapcsolatos: jegy- és bérletvásárlás, közlekedési információk, taxipanaszok kezelése, MOL Bubival kapcsolatos ügyintézés és általános utastájékoztatás.
Budapesten nyílt az Emirates második európai ügyfélközpontja
Naponta közlekedő budapesti járatának elindítása után az Emirates megnyitotta a második európai ügyfélkapcsolati központját Budapesten. A 300 főt foglalkoztató központot Szabó László, a Külgazdasági és Külügyminisztérium parlamenti államtitkára és Thierry Antinori, a légitársaság kereskedelmi igazgatója, alelnöke adta át.
A Gombában nyílt a BKK új ügyfélközpontja
Megnyílt a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) új ügyfélközpontja a XI. kerületi Móricz Zsigmond körtéren. Az önkormányzati és európai uniós forrásból megújult Gomba épületében kialakított ügyfélközpontot Szeneczey Balázs főpolgármester-helyettes és Hoffmann Tamás (Fidesz-KDNP), a XI. kerületi polgármestere adta át hétfőn.
Megnyitották a BKK Deák téri ügyfélközpontját
Átadták a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) negyedik ügyfélközpontját a Deák Ferenc téren. A fővárosban jelenleg százhetven jegy- és bérletértékesítő automata működik, jövő év elejére pedig több mint háromszáz automatát használhatnak a budapestiek és az agglomerációjában élők – mondta a megnyitón Tarlós István főpolgármester.
Elköltözött a szolnoki menetjegyiroda
A MÁV-START Zrt. szolnoki menetjegyirodája szeptembertől új helyre, a Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata által működtetett Ügyfélközpontba költözött.