Az új ügyfélközpontban két kiszolgálópultnál intézhetik ügyeiket a Budapesten közlekedők. Az ügyfeleket a hatékonyabb kiszolgálás érdekében sorszám szerint szólítják. Ezen belül a mozgáskorlátozott és kisgyermekes ügyfelek prioritást élveznek.
Az ügyfélközpontban számos, a fővárosi közlekedéssel kapcsolatos ügy elintézhető:
- jegyek és bérletek vásárlása,
- MOL Bubival kapcsolatos ügyek intézése,
- bérletigazolványok kiállítása,
- taxiközlekedésre vonatkozó panaszok, észrevételek bejelentése,
- utazási információk, szórólapok, tájékoztató kiadványok terjesztése,
- ügyfélpanaszok, bejelentések helyszíni kezelése, rögzítése.
Az új ügyfélközpont – a többihez hasonlóan – hétfőtől vasárnapig 5:30-tól 22:00-ig fogadja a BKK ügyfeleit. A közlekedésben részt vevők mindennapjait megkönnyítő ügyfélközpontok száma egyre növekszik.
Jelenleg az alábbi helyszíneken működik BKK ügyfélközpont Budapesten:
- BKK központi ügyfélszolgálat a Király utca – Rumbach Sebestyén utca sarkán
- Deák Ferenc tér M (aluljáró)
- Déli pályaudvar M (metrókijárat)
- Ferenciek tere M (aluljáró)
- Kelenföld vasútállomás M (aluljáró őrmezei kijárat)
- Keleti pályaudvar M (aluljáró)
- Kőbánya-Kispest M (felüljáró)
- Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2A terminál
- Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2B terminál
- Móricz Zsigmond körtér M (felszíni „gomba” épület)
- Széll Kálmán tér M
- Népliget M (metrókijárat)
- Szentlélek tér HÉV-állomás
Forrás: Turizmus Online