Budapesten nyílt az Emirates második európai ügyfélközpontja

Naponta közlekedő budapesti járatának elindítása után az Emirates megnyitotta a második európai ügyfélkapcsolati központját Budapesten. A 300 főt foglalkoztató központot Szabó László, a Külgazdasági és Külügyminisztérium parlamenti államtitkára és Thierry Antinori, a légitársaság kereskedelmi igazgatója, alelnöke adta át.

Az európai tájékoztató központként funkcionáló iroda a legmodernebb technológiai felszereléssekkel garantálja az Emirates minőség- és utasközpontú szolgáltatásának magas színvonalát. Működésének első évében több mint egymillió telefonhívást és többnyelvű e-mailt fog kezelni, ahol a dolgozók kényelmére és képzésére is gondoltak: a tágas elrendezésű központban számos oktatótermet, egy csendes pihenőhelyiséget és egy közös társalgót alakítottak ki.

„Budapest ideális helyszínnek bizonyult a központ megnyitására. A magyar kormánytól kapott támogatás, a magasan képzett, tehetséges munkaerő, a fantasztikus helyi infrastruktúra és telekommunikációs adottságok mind egyértelműen Magyarország mellett szóltak” – mondta Thierry Antinori kereskedelmi igazgató, alelnök.

„Bilaterális kapcsolataink fontos mérföldköve az ügyfélkapcsolati központ megnyitása, amely jól mutatja az erős bizalmat és az egyre szorosabb gazdasági kapcsolatokat
a két ország között” – mondta el Szabó László, a Külgazdasági és Külügyminisztérium parlamenti államtitkára. „Az elmúlt években a magyar kormány a közvetlen tőkebefektetések számára kedvező üzleti környezet megteremtésén dolgozott, és az Emirates új ügyfélkapcsolati központjának megnyitása a Keleti Nyitás politika iránti elkötelezettségünket bizonyítja. Az új, közvetlen Dubaj-Budapest járat kölcsönösen előnyös mindkét ország számára. A turizmus fejlesztése mellett segíti a kormány azon törekvéseit, hogy a magyar KKV-k minél nagyobb számban léphessenek piacra a Közel-Keleten is.”

Globális összeköttetés a munkatársak között

Az Emirates új központja a légitársaság hat ügyfélkapcsolati központjához, a dubaji, manchesteri, mumbai, New York-i, melbourne-i és guangzhou-i központokhoz kapcsolódik virtuálisan, így globális szolgáltatást nyújt. Mindegyik ügyfélkapcsolati munkatárs globális összeköttetésben áll többi kollégájával egy egységes irányítás alatt álló, virtuális központ keretében, ahol a légitársaság tanácsadói közös irányelvek, teljesítménymutatók szerint, egy csapatként végzik munkájukat.

Az ügyfélkapcsolati központ szolgáltatások széles spektrumát látja el az új foglalások kezelésétől kezdve a meglévő foglalások változtatásán, helyfoglaláson át egészen az első osztályú és business class utasok esetén térítésmentesen igénybe vehető sofőrszolgáltatás lefoglalásáig. Az utasok Skywards hűségpontjaikat is beválthatják az ügyfélkapcsolati munkatársaknál, valamint tájékoztatást kérhetnek az Emirates szolgáltatásairól és úticél-hálózatáról.

A központ kezdetben angol, magyar, francia, olasz és német nyelven fogadja az utasok kéréseit, és fokozatosan nő 300 főre munkatársainak száma. Az Emirates
6 globális ügyfélszolgálati központja több mint 48 országot szolgál ki és átlagosan
35000 hívást és 6000 emailt kezel. A légitársaságnál összesen 16 nyelven biztosított az ügyfélkapcsolati szolgáltatás.

Magyarországról az Emirates ügyfélszolgálata a +36 1 777 7525 számról hívható.


Gyógyvizek birodalma – Hogyan újulhat meg a magyar termálturizmus?

Gyógyvizek birodalma – Hogyan újulhat meg a magyar termálturizmus? 

A gyógy- és termálturizmus egyre fontosabb szerepet tölt be, ugyanakkor számos kihívással is szembesül, mint a fenntarthatóság, a piaci elvárások, az orvosi validáció, a vendégigények és a nemzetközi versenyhelyzet.
Jön a VéNégy Fesztivál

Jön a VéNégy Fesztivál 

Július első napjaiban, Nagymarosnál.
Javult a természetes fürdővizeink minősége

Javult a természetes fürdővizeink minősége 

A 2024-ben 288 természetes fürdővizet tartottak nyilván Magyarországon. Ezek közül 193 kiváló, 58 jó és 4 tűrhető minősítést kapott.
Itt a friss TKI index

Itt a friss TKI index 

2025. májusban a turisztikai cégek 70 százalék szolgáltatási árainak növekedéséről számolt be az elmúlt 3 hónapra vonatkozóan az előző év azonos időszakához mérten.
Határon átívelő turisztikai egyesület született

Határon átívelő turisztikai egyesület született 

Megalakult a Fernenet – új határon átnyúló turisztikai egyesület a Fertő-tó térségében.
Életműkiállítás a belvárosi galériában

Életműkiállítás a belvárosi galériában 

Grandiózus életműkiállítással indítja útjára a nyarat a Virág Judit Galéria.
Megújult a legendás gemenci kőkereszt

Megújult a legendás gemenci kőkereszt 

A település központi részén, az árvízvédelmi töltés mellett, az egykori keselyűsi csárda előtt álló emlékművet bárki megcsodálhatja.
Indul a Muslinca Bringakör

Indul a Muslinca Bringakör 

A Muslinca Bringakör egy ingyenes, játékos, felfedező jellegű kerékpáros kihívás.
 Érdekes belföldi úti célok a hosszú hétvégén

Érdekes belföldi úti célok a hosszú hétvégén 

Siófok a legnépszerűbb pünkösdi úti cél belföldön az egyik szállásfoglaló portál friss foglalási adatai szerint a közelgő hosszú hétvégén.
Közel félezer pályázat az idei Virágos Magyarország versenyen

Közel félezer pályázat az idei Virágos Magyarország versenyen 

Az országos környezetszépítő verseny legnépszerűbb kategóriái 2025-ben az Év főtere és az Év fasora.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.