Gourmet Fesztivál: fókuszban az új generáció

Gourmet Fesztivál: fókuszban az új generáció 

Míg tavaly az „örökség” témáját járták körbe a hazai gasztronómia legátfogóbb eseményén, idén az „új generáció” kerül a középpontba június 2-4. között a Millenárison.
Izgalmas koncepció az idei Gourmet Fesztiválon

Izgalmas koncepció az idei Gourmet Fesztiválon 

Több mint 100 kiállító, köztük mintegy 50 étterem, tucatnyi cukrászda, street food ételek, nemzetközi konyhák és különböző italok a söröktől, boroktól, pezsgőkön át a koktélokig – ezt kínálja idén a Gourmet Fesztivál. Amelynek június 2-4. között ismét a Millenáris ad helyet, és témája ezúttal az „Új generáció”.  
Felmérés: hová és miért utazik az új generáció?

Felmérés: hová és miért utazik az új generáció? 

A régió országaihoz hasonlóan a magyarok is legfőképp azért utaznak, hogy felfedezhessenek egy idegen kultúrát. A Kiwi.com reprezentatív kutatásából az is kiderül, hogy hazánkból az új generáció egy-egy kiállítás, koncert kedvéért szívesen utazik külföldre.
Az új generáció fogyasztói trendjei 2023-ban

Az új generáció fogyasztói trendjei 2023-ban 

Az élményalapú étkezés és perszonalizáció meghatározó esetükben. Az 1902-ben alapított amerikai élelmiszergyártó és -forgalmazó vállalat, az ADM harmadik alkalommal tette közzé az élelmiszeriparra vonatkozó 2023-as előrejelzései. Az AP FOOD Online cikke nyomán a storeinsider.hu összeállítása.  
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!