Vásárlási szokások cikkek
Bemutatkozott a luxus borpiac
Az Alagút tetején lévő divatos étteremben rendezett újdonságaiból bemutatót a WineAge, amely a hazai luxusszegmens egyik legnagyobb beszállítója. Elsősorban az amerikai borokra helyezték a hangsúlyt, ahogy a tavalyi Borfesztiválon is ez volt a fő céljuk.
A magyarok többségének utólag gőze nincs, hogy mit vásárolt kártyával
Magyarországon az ügyfelek közel 80 százaléka néha nem tudja utólag beazonosítani bankkártyás vásárlásait, és a kelet-közép-európai régióban is hasonló az arány, derül ki a Mastercard 11 ország részvételvével készített nemzetközi kutatásából.
Vásárlás és éttermi étkezés világjárvány idején
Nem változtak az emberek kiskereskedelmi vásárlási és fogyasztási szokásai az étteremhasználatot leszámítva, de jelentősen megnőtt az online térben folytatott beszerzések aránya – derül ki a 28 országos online méréséből, amelyben 20 000 felnőtt korú válaszait összesítette az Ipsos.
Felmérték a hazai kenyérvásárlási szokásokat
Az árnál fontosabb a kenyér minősége a magyar fogyasztók többségének – derül ki a JÓkenyér országos, a felnőtt magyar lakosság (18+ évesek) körében, ezer fő bevonásával, reprezentatív mintán végzett legfrissebb online kutatásából. A válaszadók 72 százaléka inkább fizet többet, csak a megvásárolt kenyér legyen olyan jó, ami az egyéni elvárásainak megfelel. A tudatosság terén viszont van még bőven tennivalója a vásárlóknak. Bár a megkérdezettek több mint fele (56 százalék) figyel rá, mit tesz a kosarába, azért ez nem feltétlenül jelenti, hogy alaposabban is utána néznének a pékáruk összetevőinek, vagy a hozzáadott adalékanyagoknak.