Viber cikkek

Belép a netes vásárlás piacára a Viber
Az új funkció lehetővé teszi a csevegésen belül vásárlást, egyben a vállalat első lépését jelenti a teljes körű szolgáltatásokat biztosító mobilplatformmá válás felé.
Chatbotozás az Indexszel, pizzarendelés Jenőtől?
Fancy helyen, a Bazilika tőszomszédságában, az Aria Hotel tetőbárjában tartotta a Viber a legújabb termékbemutatóját. Pár hónapja is tartottak egy hasonló eseményt, akkor a matricacsomagokra fókuszáltak a Larousse-ban, most a nyilvános chatelés volt a fő téma. Akkor még csak három magyar szereplőnek volt saját fiókja, (Sziget, Blikk.hu, Glamour), mostanra összehoztak egy tucatnyi márkát.
Fesztiválhangulat a Viberen: itt vannak a Sziget-matricák
A Sziget Fesztivál és a Telenor Magyarországon elsőként mutatta be Viber-matricacsomagját.

Fotókkal és üzenetküldő appokkal kommunikálnak a fesztiválozók
A fesztiválozók leginkább üzenetküldő alkalmazáson keresztül és vizuális tartalmakkal kommunikálnak egymással – legyen szó a baráti kapcsolattartásról vagy a randiszervezésről. A bulizók élményeiket leginkább fénykép formájában osztják meg a közösségi csatornákon.
Együttműködik a Sziget és a Viber
A fesztiválozók azonnal értesülhetnek a legfontosabb információkról.
Jelentősen emelkedett a kártyás fizetési forgalom
Az idei első negyedévben tovább folytatódott az elektronikus pénzforgalom bővülése Magyarországon, elsősorban a fizetési kártyás forgalom emelkedése volt számottevő - derül ki a jegybank szerdán közzétett összegzéséből.

Nemzetközi dizájnverseny: Budapest a Viberen?
Nemzetközi dizájnpályázatra hívja a grafikusokat a Viber. A több mint 600 millió felhasználóval rendelkező, üzenetküldő okostelefonos alkalmazás második Sticky Fingers versenyén, „Az én városom, az én hangulatom” („My City, My Vibe) pályázaton a Talenthouse művészeti közösséggel együtt keresi az alkotókat a világ minden tájáról, magyar művészek alkotásait is várják.