A Viber Magyarországon is lehetőséget biztosít cégek és márkák számára, hogy egyedi matricacsomagokat indítsanak az alkalmazás Matrica-áruházában. Idehaza a Telenor és a Sziget az első két márka, amely saját Viber-matricákat mutatott be, a Sziget Szitizen-matricái, valamint a Telenor Hugó a bagoly matricacsomagja ingyenesen érhetők el a magyarországi felhasználók számára - írják a közleményben. Míg a Telenor által megalkotott Hugó a bagoly matricák a mindennapokba hoznak jókedvet, addig a Sziget matricacsomagja segítségével a fesztiválhangulatot idézi meg.
„Magyarországon mind a Telenor mind pedig a Sziget „love brandek”, így az általuk bemutatott kifejező és vidám matricacsomagokkal a felhasználók remekül meg tudják osztani a hangulatukat a számukra fontos ismerőseikkel. Magyarország a régió egyik legaktívabb tagja, ahol innovatív partnereinkkel most még inkább ösztönözhetjük felhasználóinkat arra, hogy tovább növeljék napi beszélgetéseik számát és még jobban kifejezhessék magukat” – mondta Atanas Raykov, a Viber közép-kelet-európai vezérigazgatója.
A Viber és a Sziget hosszú távú, stratégiai együttműködése idén nyáron a személyre szabott fesztiválüzenetek bemutatásakor indult, amelyekkel a látogatók valós időben kaptak információt a Sziget eseményeiről. Arról, hogy miért lehet izgalmas kommunikációs platform a Viber a cégeknek, hogyan használják a Nyilvános-csevegés funkciót itt írtunk.
A Sziget-matricák innen tölthetők le, a Telenorét erre keresse.
Forrás: Kreatív Online