Hatékonyabb panaszkezelés az Accornál 

Az Accor szállodavállalat 240 dolgozója vett részt az idén azon a képzésen, amelynek célja a vendégelégedettség növelése volt. 

Vendégelégedettségre gyúr a Novotel 

A YOU program a Novotel szállodalánc globális vállalása a vendégelégedettség terén. Ez a tréning biztosítja a megbízható, folyamatosan magas szintű vendégélményt a szállodákba érkezők számára. A képzés fő célja, hogy a szállodában dolgozók könnyebben ismerjék fel a problémákat és az igényeket, és önállóan orvosolni tudják a panaszokat.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!