Szegő Miklós cikkei
Mozgóképes marketing 2004
Amint azt sorozatunk előző részében is olvashatták, a mozgóképpel támogatott internetes reklám azért terjed világszerte, mert átlagosan 4-8-szor növeli a vásárlási, illetve esetünkben az utazási kedvet. Ha valaki egy hotelt szeretne reklámozni, a hagyományos grafikával vagy flash animációval készített bannerre 1000 látogatóból mindössze öten fognak rákattintani, a mozgóképesre viszont átlagosan 20-40- en.
Mozgóképes marketing 2004
Ha nem is gomba módra, de örvendetesen szaporodnak a turisztikai honlapok. Legutóbb például egy olyan jelent meg, amely kizárólag az utazók véleményét adja közre egy-egy hotelről, országrészről, utazási irodáról.
Mozgóképes marketing 2004.
Nemrégiben még általános gyakorlat volt, hogy aki videót akart nézni a világhálón, annak a filmet előbb le kellett töltenie a számítógép merevlemezére (winchester), és közben jó sokat kellett várni. Az ember vár és vár, és még mindig vár. A gyakorlat szerint 40-50 másodpercnél többet a felhasználók 90%-a nem hajlandó várni. Ezalatt az elavult megoldást alkalmazók már el is vesztették lehetséges vevőik döntő többségét.
Mozgóképes marketing
Bonaparte Napóleon még úgy fogalmazott, hogy „egy kép többet ér száz szónál”. Bölcs ember volt. Vajon mit mondana most? Az ezredfordulóig a képek korát éltük de úgy tűnik, sokan még mindig nem veszik észre, hogy ennek vége. A következő nagy dolog immár megvalósult.