Szerényi Szabolcs cikkei
![A Wizz Air, a MÁV és a Varga pincészet a legmeghatározóbb márkák között](https://turizmusonline.hu/i/b/7/c/a/c/3/f/c/5/e/b/8/1/e/1/e/a/3/e/a/a-wizz-air-a-mav-es-a-varga-pinceszet-a-legmeghatarozobb-markak-kozott_md.jpg)
A Wizz Air, a MÁV és a Varga pincészet a legmeghatározóbb márkák között
Ez egy szubjektív lista: társlapunk, a Kreatív sztetoszkópjával megpróbálta végigtapogatni a magyar néplelket, és meghatározni azt, melyik 25, Magyarországon aktív márka eltűnése után maradna itthon a legnagyobb űr. Ez nem egy kívánság- vagy kedvenclista. Azokat keresték, amelyek a legtöbbet mondják el rólunk, magyarokról. A háromrészes márkalista első része.
Sokkal kevesebbe kerül, mint gondolnák, sokkal többe, mint szerettük volna
Nagyszabású sajtótájékoztatón, Párizsban jelentette be kedden a Coca-Cola, hogy hét év után lecseréli a márkastratégiát, és megváltoztatják az Open Happiness (magyarul Nyiss a boldogságra) szlogent is. Erről már aznap beszámol a Kreatív, ahol bemutatták a felhasznált kreatívok egy részét is. A reklámfilmeket egy külön anyagban szemlézte testvérlapunk.
Hasznos mobilapplikációk Budapestre
Még ha valaki jól is ismeri Budapestet, akkor is el tud veszni a forgalmat akadályozó felújítások, útlezárások, járatáthelyezések meg egyéb közlekedési anomáliák tengerében, arról nem is beszélve, hogy gyakorlatilag hetente nyit meg egy új kocsma a 7. kerületben és a nagykörúton, szóval még azt sem egyszerű eldönteni, hogy inni hova menjen az ember. Ilyenkor néha jogos segítségül hívni a mobiltelefont.
Törökország: a turizmus éltanulója
Április végén a Taurus Reisen törökországi tanulmányutat szervezett, amelynek elsődleges célja a török Riviéra szállodáinak bemutatása volt. Az út során a környék megismerésén túl munkatársunk abba is bepillantást nyert, mitől sikeres a török turizmus.
Török túra Antalyától Alanyáig
Törökországi study-túrát szervezett a Taurus Reisen április 26. és május 3-a között, melynek elsődleges célja a régió hoteleinek bemutatása volt, de azért a környék megismerésére is jutott idő.
25 Michelin-csillagos étterem és egy óriási T-Rex
Idén Chicagóban rendezték meg a legnagyobb nemzetközi, az amerikai turizmus népszerűsítésére rendezett vásárt, az International Pow Wow-t (IPW). Kollégánk is részt vett az eseményen, amelyről korábban mi is beszámoltunk. Itt most egy könnyed képes beszámoló következik a Pow Wow-ról és Chicagóról, az eseményt bemutató bővebb cikk a Turizmus Trend májusi lapszámában jelenik majd meg.
![Hatalmas IMAX-filmet forgat Amerika](https://turizmusonline.hu/i/4/4/6/9/b/0/f/1/3/6/9/5/c/1/f/6/3/0/b/3/hatalmas-imax-filmet-forgat-amerika_md.jpg)
Hatalmas IMAX-filmet forgat Amerika
Az USA nemzeti parkjait mutatják be benne, de ez csak egy marketingkampány a sok közül. Helyszíni beszámolónk a legfontosabb amerikai utazási vásárról, a Pow Wow-ról.
A direkt marketing és annak sötét oldala
Felhívnak, rabolják az időt és még lerázni sem könnyű őket – ez az általános tapasztalat a kéretlen direkt marketinges megkeresések kapcsán. Szétnéztünk, mi a helyzet ma spamfronton.
![Napsütés, kultúra és az arab világ egzotikuma](https://turizmusonline.hu/i/4/1/5/5/e/2/1/6/0/4/e/2/6/a/9/9/3/c/f/f/napsutes-kultura-es-az-arab-vilag-egzotikuma_md.jpg)
Napsütés, kultúra és az arab világ egzotikuma
Csodálatos tengerpart, vakító fehér épületek és egy európai szem számára egzotikus főváros – ezek a képek ragadtak meg leginkább bennünk Tuniszból, ahová a Tunéziai Nemzeti Idegenforgalmi Hivatal tanulmányútja révén jutott el munkatársunk. Az ország hamarosan újra megnyitja képviseletét Budapesten, hogy helyreállítsa és tovább erősítse az arab ország renoméját a magyar piacon.