Szerényi Tamás cikkei
A falu, ahol a semmit árulják
210 ezer forintért kibérelhető egy alig negyvenlakosú Veszprém megyei falu, Megyer – olvasható a hirdetés az egyik apróhirdetési portálon. A különös akcióval a „dunántúli Hollókőként” szeretné turisztikailagpozicionálni a települést Pajer Kristóf polgármester. Bő egy hónap alatt kétszáznyolcvan bérlőjelöltjük lett.
A falu, ahol a semmit árulják
210 ezer forintért kibérelhető egy alig negyven lakosú Veszprém megyei falu, Megyer – olvasható a hirdetés az egyik apróhirdetési portálon. A különös akcióval a „dunántúli Hollókőként” szeretné turisztikailag pozícionálni a települést Pajer Kristóf polgármester. Bő egy hónap alatt kétszáznyolcvan bérlőjelöltjük lett.
Felkavarja a piacot az Indulhatunk.hu terjeszkedése
A korábbi években kizárólag online utazási irodaként működő Indulhatunk.hu az elmúlt fél évben megnyitott tizenöt irodájával valósággal betört a klasszikus módon is működő, utcai irodák piacára, és ezzel a nagyobb iparági szereplőkkel is versenybe szállt a külföldre utazó ügyfelekért. A cég januári promócióját nem mindenki üdvözli a piacon.
Tigrisugrás
A korábbi években kizárólag online utazási irodaként működő Indulhatunk.hu az elmúlt fél évben megnyitott tizenöt irodájával valósággal betört a klasszikus módon is működő, utcai irodák piacára, és ezzel a nagyobb iparági szereplőkkel is versenybe szállt a külföldre utazó ügyfelekért. A cég januári promócióját nem mindenki üdvözli a piacon.
10 ok, amiért szükség van az utazási irodákra
Az egyéni utazásszervezés fellendülése miatt sokan már temetik az utazási irodákat. A Huffington Post most okos gyűjtésben mutatott rá, miért van még mindig nagy szükség az utazási irodákra.
Szuvenírbe oltott dizájn
Míg korábban ügynökségi képviselőként, ma saját cége ügyvezetőjeként jár üzleti tárgyalásokra Juhász-Váczi Heni, aki a Folqa szuvenírcsaláddal a dizájntermékek speciális szegmensébe lépett be. Nem fél a piacra lépő feltörekvő dizájnerek termékeitől, sőt szerinte a jó hazai dizájnmárkáknak erősíteniük kellene egymást.
Jók az ösztönzőprogramok, de mit hoz a jövő?
A Kreatív és az Élelmiszer által szervezett kétnapos konferenciára a marketing és sales területéről érkeztek előadók két szekcióban, egyrészt kuponos promóciókról (Kupon nap), másrészt lojalitásösztönző programokról (Lojalitás nap) adtak elő. Beszámoló sok képpel és prezentációval, amelyeket a cikkünkből le is tölthet.