Erre jó az a sok adat!

Erre jó az a sok adat! 

Meggyőző előadásban mesélte el Miklós István, az MTÜ igazgatója a társaság szerdai rendezvényén, mennyire hasznos, és mi mindenre alkalmazható a sok digitális adat, amely többek között az NTAK-on keresztül áll rendelkezésükre.

Nemzetközi kutatás az adatvezérelt marketingről 

Idén a világ 27 országa vesz részt a The Global Review 2014: Date-driven Marketing and Advertising Trends Around the World nevű data-driven marketing kutatásban. A kutatást lebonyolító partner a New York-i székhelyű Winterberry Group üzleti tanácsadó cég. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a magyarországi piac adatait szolgáltatja a nemzetközi felméréshez.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!