Új turizmusfejlesztési stratégiát dolgoznak ki a Balatonnak 

Tekintettel a Balaton régió Magyarország turizmusában játszott stratégiai szerepére, a Magyar Turizmus Zrt. – mint a Balatoni Regionális Marketingigazgatóságot is működtető nemzeti turisztikai marketingszervezet – kezdeményezte a Balaton régió új fejlesztési stratégiájának elkészítését, elsődleges partnerként megjelölve a közelmúltban megalakult Balatoni Regionális TDM Szövetséget. A szakmai együttműködés célja egy olyan fejlesztési dokumentáció létrehozása, amely alapja lehet a Balaton régió közép távú fejlesztési stratégiájának, amely a tó és a régió turizmusát ismét növekedési pályára állíthatja, közölte lapunkkal a két szervezet.
Saját küldetésük van

Saját küldetésük van 

Nem akarnak a turizmus eddigi szereplőinek, irányítóinak a helyébe lépni, saját küldetésük van, jelentette ki Hoffmann Henrik, a csütörtökön megalakult Balatoni Regionális TDM Szövetség elnöke bemutatkozó beszédében.

Továbbra is az RMI irányítja a Balatoni régió marketingtevékenységét 

A Magyar Turizmus Zrt. örömmel üdvözli, hogy a balatoni turizmusban érdekelt szereplők, valamint a helyi és térségi TDM szervezetek összefogásával, a Balaton turisztikai régió érdekeiért történő minél hatékonyabb fellépés céljából, 2011. október 20-án megalakul a Balatoni Regionális TDM Szövetség, írja állásfoglalásában a Zrt.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!