Bevezetés cikkek
Az Accor új prémiummárkát vezet be Budapesten
Az Accor-csoport 2028-ra megnyitja a Swissôtel Budapest Lagoon szállás- és élményhelyet - erről írtak alá kedden megállapodást.
Egy fontos fenntartható téma, amiben sajnos ismét hátul kullogunk
Míg Szlovákiában már lassan eltűnik a polcokról a nem betétdíjas PET palack, addig Magyarországon még csak az egyeztetéseknél tartanak erről az iparág szereplői. A megvalósítás kezdetének éve nálunk jó esetben 2024 lehet.
Horvátország jövőre bevezetheti az eurót
Az Európai Bizottság szerdai bejelentése szerint Horvátország teljesítette az euróövezeti csatlakozáshoz szükséges összes feltételt, így készen áll arra, hogy 2023. január 1-jén bevezesse az eurót; Horvátországgal az euróövezeti tagállamok száma húszra emelkedik.
Január végéig tető alá hozná az EU a vakcinaútlevelet
Az Európai Bizottság azt akarja, hogy a tagállamok lakosságuk 70 százalékát oltsák be a nyárig és vakcinaútlevél bevezetését is tervezik, bár ezzel kapcsolatban sok a nyitott kérdés.
Idegenforgalmi adót vezetnek be Portugália fővárosában
A lisszaboni városi tanács eldöntötte, hogy 2015-től bevezeti az idegenforgalmi adót minden olyan látogató részére, aki repülővel vagy a tengeren keresztül jut el a fővárosba.
Az Accor digitális technológiával növeli a vendégélményt
Az Accor új digitális megoldásával forradalmasítja szállodáiban a vendégek fogadását. A cél egyszerű: a digitális technológia segítségével egy ez idáig példa nélküli személyre szabott üdvözlés biztosítása. Ezzel a módszerrel az adminisztratív formaságok elkerülhetők, a szállodai személyzet teljes mértékben a vendég rendelkezésére állhat, intézheti esetleges egyedi kívánságait, vagy egyszerűen csak időt takaríthat meg neki. A szolgáltatás mindkét részről, sokkal személyesebbé teszi ez által a találkozást.
Bivalyerős sörrel jelentkezik a Miller
Hamarosan a boltokba kerül a Miller Fortune a MillerCoors 6,9 százalékos söre. Ezzel a gyártó belép a 30 milliárd dolláros amerikai sörpiac növekvő kategóriájába, a magas alkoholtartalmú sörök szegmensébe. A Fortune a 21-27 éves fogyasztókra célzott italokkal kelhet versenyre.