Az Accor digitális technológiával növeli a vendégélményt

Az Accor új digitális megoldásával forradalmasítja szállodáiban a vendégek fogadását. A cél egyszerű: a digitális technológia segítségével egy ez idáig példa nélküli személyre szabott üdvözlés biztosítása. Ezzel a módszerrel az adminisztratív formaságok elkerülhetők, a szállodai személyzet teljes mértékben a vendég rendelkezésére állhat, intézheti esetleges egyedi kívánságait, vagy egyszerűen csak időt takaríthat meg neki. A szolgáltatás mindkét részről, sokkal személyesebbé teszi ez által a találkozást.

„Innovációs stratégiánk középpontjában áll az új technológiák bevezetése, ezeken keresztül pedig tökéletesíteni tudjuk a vendégekkel való kapcsolatot, hogy az Accor, ez által is a leginnovatívabb hotelüzemeltető lehessen. Az Accor vendégei szolgálatába helyezi a digitális technológiát, szállodai tartózkodásuk minden szakaszában – megérkezésük előtt, alatt és távozásuk után is – alkalmazkodva ezzel új fogyasztási módokhoz, mely mobilabbá teszi a szállodai szolgáltatást.” – mondta Vivek Badrinath, az Accor marketingért, digitális megoldásokért, disztribúciós és információs rendszerekért felelős vezérigazgató helyettese.

Ezt az innovatív szolgáltatást – melyet szoros együttműködésben alakítottak ki a csoport üzemeltetési csapatával – azok vehetik igénybe, akik az Accor hűségprogramjának tagjai, rendelkeznek hűség- illetve előfizetéses kártyával, vagy szálláshelyüket közvetlenül az accorhotels.com vagy az Accor által üzemeltetett márkák weboldalán, mobil applikációin vagy közvetlenül telefonon keresztül foglalják le.

Ez az eredeti, személyre szabott és innovatív rendszer az Accor összes márkájánál elérhető lesz, melyet adaptálni fognak az adott márka szolgáltatásainak, szegmentációjának, piaci pozíziójának és sajátosságainak a függvényében.

Négy lépés a személyre szabott vendégfogadásért

  • Két nappal a megérkezés előtt felajánlják a vendégeknek az online bejelentkezés lehetőségét, abban az esetben, ha közvetlenül az Accor-nál foglaltak szállást, vagy pedig rendelkeznek hűség- illetve előfizetéses kártyával.
  • A megérkezés napján a vendégek egy üdvözlő SMS-t kapnak, megerősítve, hogy szobájuk és kulcsuk máris rendelkezésükre áll, valamint hasznos és gyakorlati információkat kapnak utazásuk egyszerűsítéséhez (hotelbe való érkezés módjai, parkoló behajtáshoz szükséges kódok stb.)
  • Amint a vendég megérkezik a hotelbe, már előre elkészített kulcskártyáját egyből kézhez kapja, mellőzve a szokásos adminisztratív formalitásokat. A szálloda személyzete így teljes mértékben a vendég rendelkezésére állhat, intézheti esetleges egyedi kívánságait.
  • A távozás napján a vendég gyorsan távozhat. A kijelentkezéshez csupán a szobakulcsot kell leadni, jelezve ezzel, hogy a szobát elhagyták. A számlát e-mailen keresztül kapják meg.

Ennek a digitális megoldásnak a terjesztésével, használatával az Accor egy olyan online szolgáltatást nyújt, amely megfelel az új fogyasztói elvárásoknak. Jelenleg több, mint 2 milliárd embernek van okostelefonja, és az utazási keresések 47%-a mobiltelefonról történik, így ez az elsődleges eszköz egy utazás előkészítéséhez és megszervezéséhez.


Rekordszámú résztvevő a LIDL Balaton-átúszáson

Rekordszámú résztvevő a LIDL Balaton-átúszáson 

A Balaton-átúszás 5,2 km-es távján 10500-an vágnak majd neki, hogy Révfülöpről átússzanak Balatonboglárra.
Ízek, illatok, zongora, Balaton

Ízek, illatok, zongora, Balaton 

Nem minden nap láthatunk olyan zongorát a balatoni utcákon, amelyet külön biztonsági szakemberek őriznek.
Fiatal vitorlázók és liberázás Balatonfüreden

Fiatal vitorlázók és liberázás Balatonfüreden 

Közel kétszáz, a Balaton térségében tanuló általános és középiskolás ismerkedhetett meg a vitorlázással három napon keresztül Balatonfüreden, a Kékszalag Portban.
Karikó Katalin Nobel-díját is kiállítják a Múzeumok Éjszakáján

Karikó Katalin Nobel-díját is kiállítják a Múzeumok Éjszakáján 

Van egy hely Budapesten, ahol a tudomány több száz éves öröksége, legendás történetek és modern kérdések találkoznak.
Kína üzleti világa és kultúrája Budapesten

Kína üzleti világa és kultúrája Budapesten 

Június 26–27-én Budapestre érkezik a China Brand Fair, Közép-Európa egyik legnagyobb kínai üzleti és kulturális rendezvénye.
Muzsikaszó csendült fel az ország több helyszínén

Muzsikaszó csendült fel az ország több helyszínén 

Mintegy 140 cigányzenekar szórakoztatta a magyar vendéglátóhelyek közönségét a Dankó Pista Emléknapon.
Panaszkodnak a Balaton zöld vízére

Panaszkodnak a Balaton zöld vízére 

Az összegyűlt algatömeg a szél keltette áramlások hatására gyorsan el is tűnhet, míg más tóterületeken akár meg is jelenhet.
Életmű-kiállítás Szipál Márton fotóiból

Életmű-kiállítás Szipál Márton fotóiból 

A tárlaton Hollywood magyar királyának műtermét is megidézik.
Magyar siker a nemzetközi ingatlanfejlesztési élvonalban

Magyar siker a nemzetközi ingatlanfejlesztési élvonalban  

A világ legjobb városrész-fejlesztése díjat nyerte el a Liget Budapest Projekt az ingatlanok Oscar-díjának is hívott megmérettetésen.
Rejtett veszély a Balaton déli oldalán

Rejtett veszély a Balaton déli oldalán 

A marásvonal mintegy 60 kilométer hosszú, víz alatti árok, amely Balatonkeresztúr és Balatonvilágos között található, jellemzően 500-1000 méterre a parttól.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.