Az Accor digitális technológiával növeli a vendégélményt

Az Accor új digitális megoldásával forradalmasítja szállodáiban a vendégek fogadását. A cél egyszerű: a digitális technológia segítségével egy ez idáig példa nélküli személyre szabott üdvözlés biztosítása. Ezzel a módszerrel az adminisztratív formaságok elkerülhetők, a szállodai személyzet teljes mértékben a vendég rendelkezésére állhat, intézheti esetleges egyedi kívánságait, vagy egyszerűen csak időt takaríthat meg neki. A szolgáltatás mindkét részről, sokkal személyesebbé teszi ez által a találkozást.

„Innovációs stratégiánk középpontjában áll az új technológiák bevezetése, ezeken keresztül pedig tökéletesíteni tudjuk a vendégekkel való kapcsolatot, hogy az Accor, ez által is a leginnovatívabb hotelüzemeltető lehessen. Az Accor vendégei szolgálatába helyezi a digitális technológiát, szállodai tartózkodásuk minden szakaszában – megérkezésük előtt, alatt és távozásuk után is – alkalmazkodva ezzel új fogyasztási módokhoz, mely mobilabbá teszi a szállodai szolgáltatást.” – mondta Vivek Badrinath, az Accor marketingért, digitális megoldásokért, disztribúciós és információs rendszerekért felelős vezérigazgató helyettese.

Ezt az innovatív szolgáltatást – melyet szoros együttműködésben alakítottak ki a csoport üzemeltetési csapatával – azok vehetik igénybe, akik az Accor hűségprogramjának tagjai, rendelkeznek hűség- illetve előfizetéses kártyával, vagy szálláshelyüket közvetlenül az accorhotels.com vagy az Accor által üzemeltetett márkák weboldalán, mobil applikációin vagy közvetlenül telefonon keresztül foglalják le.

Ez az eredeti, személyre szabott és innovatív rendszer az Accor összes márkájánál elérhető lesz, melyet adaptálni fognak az adott márka szolgáltatásainak, szegmentációjának, piaci pozíziójának és sajátosságainak a függvényében.

Négy lépés a személyre szabott vendégfogadásért

  • Két nappal a megérkezés előtt felajánlják a vendégeknek az online bejelentkezés lehetőségét, abban az esetben, ha közvetlenül az Accor-nál foglaltak szállást, vagy pedig rendelkeznek hűség- illetve előfizetéses kártyával.
  • A megérkezés napján a vendégek egy üdvözlő SMS-t kapnak, megerősítve, hogy szobájuk és kulcsuk máris rendelkezésükre áll, valamint hasznos és gyakorlati információkat kapnak utazásuk egyszerűsítéséhez (hotelbe való érkezés módjai, parkoló behajtáshoz szükséges kódok stb.)
  • Amint a vendég megérkezik a hotelbe, már előre elkészített kulcskártyáját egyből kézhez kapja, mellőzve a szokásos adminisztratív formalitásokat. A szálloda személyzete így teljes mértékben a vendég rendelkezésére állhat, intézheti esetleges egyedi kívánságait.
  • A távozás napján a vendég gyorsan távozhat. A kijelentkezéshez csupán a szobakulcsot kell leadni, jelezve ezzel, hogy a szobát elhagyták. A számlát e-mailen keresztül kapják meg.

Ennek a digitális megoldásnak a terjesztésével, használatával az Accor egy olyan online szolgáltatást nyújt, amely megfelel az új fogyasztói elvárásoknak. Jelenleg több, mint 2 milliárd embernek van okostelefonja, és az utazási keresések 47%-a mobiltelefonról történik, így ez az elsődleges eszköz egy utazás előkészítéséhez és megszervezéséhez.


Utazás 2025 kiállítás: fókuszban a különleges élmények

Utazás 2025 kiállítás: fókuszban a különleges élmények 

Az idei évben különös figyelmet kap a Balaton négyévszakos turizmusa, míg a nemzetközi vendégek közül Szlovákia mutatkozik be különleges gasztronómiájával és kulturális örökségével.
 Most először: nemzetközi snowboard verseny Magyarországon

Most először: nemzetközi snowboard verseny Magyarországon 

Látványos nemzetközi snowboard-verseny, tökéletes hó és minden pályán zavartalan nyitvatartás várja a sízőket a hétvégén Mátraszentistvánon.
Hosszabb a balatoni STRAND Fesztivál, mint korábban

Hosszabb a balatoni STRAND Fesztivál, mint korábban 

Egy nappal hosszabb lesz a STRAND Fesztivál.
NGM: díjmentes marad a szálláshely-minősítés

NGM: díjmentes marad a szálláshely-minősítés 

Visszavonják a társadalmi egyeztetésre bocsátott rendelettervezetet, amely a szálláshely-minősítési tevékenységhez kapcsolódó igazgatási szolgáltatási díjak szabályozását célozta.
Sétálójeggyel nyit újra a szentendrei Skanzen

Sétálójeggyel nyit újra a szentendrei Skanzen 

A Skanzen házaiba ugyan még nem térhetünkk be, de sétálhatunk, túrázhatunk a Duna-Ipoly Nemzeti Parkhoz tartozó 75 hektáros területen.
Vegyes ízelítő a 2025-ös HoReCa Design Kiállítás választékából

Vegyes ízelítő a 2025-ös HoReCa Design Kiállítás választékából 

Az idei HoReCa Design Kiállítás, amely a Bútor, Lámpa, Dekor Kiállítás részeként látogatható, számtalan innovatív és különleges termékkel várja a szakmai érdeklődőket.
Csendes Olivér: a hazai turizmus idén is húzóágazat lehet

Csendes Olivér: a hazai turizmus idén is húzóágazat lehet 

Az Utazás kiállítás szakmai napján a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) szervezésében megrendezésre kerülő konferencián a hazai turizmus szereplői osztották meg tapasztalataikat.
Kicsi gazdák, nagy kalandok: egyedülálló farsang a múzeumban

Kicsi gazdák, nagy kalandok: egyedülálló farsang a múzeumban 

A Mezőgazdasági Múzeum szervezői egyedülálló farsangi kalandra hívják a családokat 2025. március 1-jén a Vajdahunyad várába. Egy napra gyermekeinkből lehet tehenész, lovász, gabonatermesztő vagy szatócsboltos.
PwC: erősödő bizalom a világgazdaságban, óvatos vállalati várakozások

PwC: erősödő bizalom a világgazdaságban, óvatos vállalati várakozások 

A hazai cégvezetők 70 százaléka számít globális gazdaság gyorsulására, 60 százalék a hazai gazdasággal kapcsolatban is optimistán nyilatkozott, míg saját vállalata növekedésében mindössze 39 százalék bízik.
Így zajlott a jubileumi BCEFW

Így zajlott a jubileumi BCEFW 

A Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) az elmúlt években a régió egyik legjelentősebb divateseményévé vált, a 15. szezon pedig minden eddiginél színesebb programmal és új nemzetközi együttműködésekkel ünnepelte a közép-európai divatot február 10-16. között.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.