Az Accor digitális technológiával növeli a vendégélményt

Az Accor új digitális megoldásával forradalmasítja szállodáiban a vendégek fogadását. A cél egyszerű: a digitális technológia segítségével egy ez idáig példa nélküli személyre szabott üdvözlés biztosítása. Ezzel a módszerrel az adminisztratív formaságok elkerülhetők, a szállodai személyzet teljes mértékben a vendég rendelkezésére állhat, intézheti esetleges egyedi kívánságait, vagy egyszerűen csak időt takaríthat meg neki. A szolgáltatás mindkét részről, sokkal személyesebbé teszi ez által a találkozást.

„Innovációs stratégiánk középpontjában áll az új technológiák bevezetése, ezeken keresztül pedig tökéletesíteni tudjuk a vendégekkel való kapcsolatot, hogy az Accor, ez által is a leginnovatívabb hotelüzemeltető lehessen. Az Accor vendégei szolgálatába helyezi a digitális technológiát, szállodai tartózkodásuk minden szakaszában – megérkezésük előtt, alatt és távozásuk után is – alkalmazkodva ezzel új fogyasztási módokhoz, mely mobilabbá teszi a szállodai szolgáltatást.” – mondta Vivek Badrinath, az Accor marketingért, digitális megoldásokért, disztribúciós és információs rendszerekért felelős vezérigazgató helyettese.

Ezt az innovatív szolgáltatást – melyet szoros együttműködésben alakítottak ki a csoport üzemeltetési csapatával – azok vehetik igénybe, akik az Accor hűségprogramjának tagjai, rendelkeznek hűség- illetve előfizetéses kártyával, vagy szálláshelyüket közvetlenül az accorhotels.com vagy az Accor által üzemeltetett márkák weboldalán, mobil applikációin vagy közvetlenül telefonon keresztül foglalják le.

Ez az eredeti, személyre szabott és innovatív rendszer az Accor összes márkájánál elérhető lesz, melyet adaptálni fognak az adott márka szolgáltatásainak, szegmentációjának, piaci pozíziójának és sajátosságainak a függvényében.

Négy lépés a személyre szabott vendégfogadásért

  • Két nappal a megérkezés előtt felajánlják a vendégeknek az online bejelentkezés lehetőségét, abban az esetben, ha közvetlenül az Accor-nál foglaltak szállást, vagy pedig rendelkeznek hűség- illetve előfizetéses kártyával.
  • A megérkezés napján a vendégek egy üdvözlő SMS-t kapnak, megerősítve, hogy szobájuk és kulcsuk máris rendelkezésükre áll, valamint hasznos és gyakorlati információkat kapnak utazásuk egyszerűsítéséhez (hotelbe való érkezés módjai, parkoló behajtáshoz szükséges kódok stb.)
  • Amint a vendég megérkezik a hotelbe, már előre elkészített kulcskártyáját egyből kézhez kapja, mellőzve a szokásos adminisztratív formalitásokat. A szálloda személyzete így teljes mértékben a vendég rendelkezésére állhat, intézheti esetleges egyedi kívánságait.
  • A távozás napján a vendég gyorsan távozhat. A kijelentkezéshez csupán a szobakulcsot kell leadni, jelezve ezzel, hogy a szobát elhagyták. A számlát e-mailen keresztül kapják meg.

Ennek a digitális megoldásnak a terjesztésével, használatával az Accor egy olyan online szolgáltatást nyújt, amely megfelel az új fogyasztói elvárásoknak. Jelenleg több, mint 2 milliárd embernek van okostelefonja, és az utazási keresések 47%-a mobiltelefonról történik, így ez az elsődleges eszköz egy utazás előkészítéséhez és megszervezéséhez.


A közlekedés napját szimulátorral és élménykamionnal ünnepli a szentendrei múzeum

A közlekedés napját szimulátorral és élménykamionnal ünnepli a szentendrei múzeum 

A BKV – a Magyar Autóklubbal együttműködve – az idén is csatlakozik a közlekedési kultúra napja programsorozathoz.
Új feladatkörök és bővülő csapat a Kartago Tours-nál

Új feladatkörök és bővülő csapat a Kartago Tours-nál 

Új értékesítési vezető érkezett a német hátterű utazásszervezőhöz.
Új vizuális megoldások a Szabadság Szigetén

Új vizuális megoldások a Szabadság Szigetén 

Új fejezet nyílik a Sziget életében, megőrizve a különleges atmoszférát és a változatos programokat, miközben látványos újításokkal is várják a látogatókat.
Befutóékszer és kávés pezsgés – izgalmas párosítás a 30. ALDI Női Futógálán

Befutóékszer és kávés pezsgés – izgalmas párosítás a 30. ALDI Női Futógálán 

„Ez Magyarország legszebb szabadidősport-rendezvénye”, hallhattuk az ALDI Futógála beharangozó eseményén május 8-án, a Cafe Frei BudaParton lévő egységében.
75 helyszín, 300 program, világsztárokkal – jön a SopronFest

75 helyszín, 300 program, világsztárokkal – jön a SopronFest 

Idén Sopronban indul a fesztiválszezon.
Különleges ereklyék a veszprémi Gizella-napokon

Különleges ereklyék a veszprémi Gizella-napokon  

Az idei Gizella Napok keretében, május 10-én és 11-én vezetett sétákon fedezhetjük fel a Szent Mihály Főszékesegyházat, ahol Szent István király hitvesének két ereklyéjét is őrzik.
Szipál 101: programsorozat a fotóslegenda nyomában

Szipál 101: programsorozat a fotóslegenda nyomában 

Hamarosan az ország több pontján is megtekinthető a Szipál-univerzum.
TKI: az ágazat szereplői negatívan látják helyzetüket

TKI: az ágazat szereplői negatívan látják helyzetüket 

Bár a turizmus bizalmi mutatói még így is kedvezőbbek, mint a nemzetgazdasági átlag vagy más ágazatok indexei, a szálláshely-szolgáltatás, a vendéglátás és az egyéb turisztikai szektor is visszaesést mutat.
Együttműködési megállapodás az erdő és a természet védelméért

Együttműködési megállapodás az erdő és a természet védelméért  

Célja, hogy a terület ökológiai, klímavédelmi és turisztikai szempontból is megújulhasson.
Új szakember a HotelPremio Group csapatában

Új szakember a HotelPremio Group csapatában 

Senior event szakember érkezett az ügynökséghez.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.