A termékbe vetett bizalmat jelzi, hogy a chicagói MilerCoors marketingvezetője szerint a Fortune bevezetése a legnagyobb kampányuk a MillersCoors 2008-as alakulása (a SABMiller és Molson Coors Brewing egyesülése) óta - írja a New York Times.
England szerint a terméke a sörpiacnál jóval szélesebb körben versenyez, például a likőrök terepén, és ezt a kommunikáció is kihangsúlyozza: a sört sötét üvegbe töltve forgalmazzák, a plakátokon pedig whiskey-s pohárba töltve ábrázolják. A kampányban erős a szlogen „Open Pandora’s bottle”, viszont magyarul hülyén hangzik (Nyisd ki Pandora üvegét); a reklámszpot főszereplője a brit színész, Mark Strong lesz, aki többek között a Sherlock Holmes és a Kick-Ass (Ha/ver) gonosz, azaz sötét karaktereit alakította.
Hogy itthon mikor lesz kapható, arról nincs információnk.
Forrás: The New York Times
Forrás: Kreatív Online